TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Koleje Wielkopolskie oficjalnie: PESA odmówiła podpisania umowy
InfoRail.pl - Opublikowano: 11.01.2019 11:05:39 2 komentarze
Koleje Wielkopolskie oficjalnie: PESA omówiła podpisania umowy (foto: KW)

Koleje Wielkopolskie poinformowały oficjalnie o odmówieniu podpisania umowy przez wykonawcę, w tym przypadku była to PESA, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w przetargu na zakup czterech spalinowych zespołów trakcyjnych.

PESA Kolejom Wielkopolskim zaproponowała Linki, które ostatecznie nie zostaną dostarczone. Przewoźnik potrzebuje taboru spalinowego, jak informowaliśmy na łamach InfoRail.pl wypożyczył cztery składy od Arrivy. Nieoficjalnie wiadomo, że nie zrezygnuje z zakupu nowych jednostek. Jeżeli realizacji zadania nie podejmie się Newag to może być z tym problem.

Pojazdy miały:

1) być fabrycznie nowe, nieeksploatowane,

2) spełniać w pełnym zakresie wymogi TSI, obowiązujące po 31.5.2017 roku - na datę produkcji ostatniego dostarczonego pojazdu,

3) być wolne od wad, nieobciążone prawami osób trzecich,

4) spełniać wszystkie wymagania określone w załączniku do SIWZ,

5) być kompatybilne i współpracujące między sobą w zakresie trakcji wielokrotnej,

6) być sprawne technicznie,

7) posiadać kompletne wyposażenie zgodne z dokumentacją techniczną Pojazdu,

8) być wysokiej jakości i spełniać wymóg współczynnika niezawodności (gotowości taboru) co najmniej na poziomie określonym w SIWZ,

9) być tego samego typu.

Zamawiający wymagał dostawy pojazdów posiadających zezwolenie dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydane bezterminowo.

Wykonawca zobowiązany był przeprowadzić na własny koszt i ryzyko dwa pierwsze przeglądy Poziomu Utrzymania P1 każdego z Pojazdów oraz pierwszy przegląd Poziomu Utrzymania P2 dla każdego z Pojazdów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Koleje Wielkopolskie
PESA
szt
przetarg
  • Mikołaj Szewczuk – 11.01.2019

    Chyba odmówiła :)

  • Krzysztof Jakubowski – 11.01.2019

    Dziwne.

  • Mateusz Włodarczyk – 11.01.2019

    Linki wyglądają super w końcu kupiło je Deutsche Bahn czekamy aż koleje Mazowieckie je kupią wreszcie

  • Mateusz Jadziński – 11.01.2019

    Liczymy na punktualność w realizacji 🙂

  • Michał Skrzecz – 11.01.2019

    Prosba do PESA...Nie startujcie wiecej w Wielkopolsce, jestescie niesolidna firma, ktora przez rok ignorowala klienta, tak moglaby byc szansa ze juz przewoznik mialby pociagi Newag.

  • DarekP – 11.01.2019

    Jakby chciał nieć pociągi z Newagu, to by je miał. Czekać rok na podpisanie umowy, to już zakrawa na kpinę i niegospodarność. Kolejny przetarg przyniesie wyższe ceny.

  • Paweł Krzysztof Kołodziej – 12.01.2019

    PESA produkt eksperymentalny Strasznie Awaryjny

  • przemas22223 – 12.01.2019

    Według mnie najlepszym lekarstwem dla tych pojazdów typu Link jest wykup licencji przez Newag Nowy Sącz i wtedy naprawa i ewentualne poprawki. Szczecin też ma problem z firma Pesa. Ale to jedyny ratunek dla tych pojazdów i dla przewoźników którzy posiadają na swoim stanie te typy pojazdów. Innego rozwiązania nie znam.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....