TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Kolejna 'bonanza' na naprawie P5. Nowe barwy
InfoRail.pl - Opublikowano: 07.08.2019 09:11:45 1 komentarz
Kolejna bonanza na naprawie P5 (foto: Składy Wagonowe)

W sekcji Przewozów Regionalnych w Chojnicach, na ostatnim etapie naprawy P5, poddawany jest wagon typu 120A o numerze: 50 51 21-18 372-5 B11p, stacja Chojnice – informują Składy Wagonowe (www.facebook.com/SkladyWagonowe).

Będzie to już ósmy czynny wagon tego typu należący do PR Gdynia z wykonaną Naprawą Główną, a zarazem jedenasty, któremu takie prace wykonała sekcja w Chojnicach. Przypomnijmy, iż dwie "bonanzy" trafiły do Parowozowni Wolsztyn, a jedna stacjonuje w PR Olsztyn.

Jeszcze w te wakacje na trasie helskiej można było spotkać wagon w malowaniu żółto – niebieskim. Była to ostatnia taka jednostka we flocie Przewozów Regionalnych. Wszystkie pozostałe wagony zmieniły malaturę przy okazji napraw lub zostały zezłomowane.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
wagon
P5
  • Tomasz Żakowski – 07.08.2019

    w sam raz na Pol'and'Rock Festival... a nie...

  • Michał Paweł Łukasz – 07.08.2019

    wolę taki niż przedziałowy... Najlepiej to by klimę w nich założyli przy tych modernizacjach, dwie, trzy klimy na taki wagonik, ale pewnie lokomotywa za słaba, to by kupili odpowiednie na dzisiejsze czasy, dali więcej kasy na modernizację taboru, a mniej na służbowe auta prezesów, dodatki z kapelusza czy sytę i ociekające premie za zrobienie trzech kroków dzienne z auta do pracy...

  • Przemysław Kossakowski – 08.08.2019

    Ja nie rozumie tylko jednej rzeczy.Modernizują te wagony i w skrajnych przedziałach robia miejsca dla rowerów.Następnie te wagony jeżdżą w składzie z bohunami.Bonanzy to wysokopodłogowe wagony.Niektórzy pasażerowie mają problem z wejściem/wyjściem z takiego wagonu z powodu dwóch wąskich schodków a co dopiero wgramolić się tam z rowerem.Nie lepiej jak PR-y czy tam Polregio dostosowały by bohuny do przewozu rowerów?Wagony te są niższe,wejście na dolny pokład jest latwiejsze.Poprostu wywalić wszystkie fotele na dolnym pokładzie pomontować wieszaki/stojaki na rowery i ewentualnie siedziska składane na ścianach jakby rowerów nie było zbyt wiele a bonanze zostawić w spokoju i zostawić ją dla pasażerów.Mają one wysokie przedziały więc i miejsca na górnych półkach na bagaż jest sporo. Wiem wiem zaraz sie wysypią komentarze w stylu "bonanzy są remontowane z miejscami rowerowymi aby jeździły w parze z szynobusami".A jakim problemem jest podłączyć do szynobusa bohuna z przedziałem rowerowym?W warmińsko-mazurskim jeździły szt z piętrusem w pełni pasażerskim więc te z przedziałem rowerowym na dolnym pokładzie i pasażerskim na górnym były by lżejsze niż orginalne. Nie mówie oczywiście aby przerabiać wszystkie bohuny tylko kilka aby chociaż jeden był w składzie.

  • Paweł Pasternak – 08.08.2019

    Czy będzie zamknięty układ WC?

  • DarekP – 08.08.2019

    Będzie, jak go zamkną kluczem konduktorskim ;)

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....