TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Kolejne Impulsy dla Kolei Dolnośląskich prawie gotowe
InfoRail.pl - Opublikowano: 26.07.2017 10:51:36 4 komentarze
Kolejne Impulsy dla Kolei Dolnośląskich prawie gotowe (foto: KD)

Koleje Dolnośląskie poinformowały, że trwa właśnie końcowy montaż pierwszych składów, które już na początku sierpnia trafią na testy na tor doświadczalny Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie.

Chodzi rzecz jasna o Impulsy, które powstają w nowosądeckiej fabryce Newagu. Od jesieni jazdy testowe już po dolnośląskich torach składów 45WE – podają Koleje Dolnośląskie. Będą to najdłuższe jednostki na torach regionu. Podobne Impulsy kursują już w barwach Kolei Mazowieckich.

Tymczasem po raz pierwszym przewoźnik opublikował też zdjęcia z wnętrza pociągów. Możemy zobaczyć co nieco jak będą podróżować pasażerowie Kolei Dolnośląskich oraz w jakich warunkach będą pracować maszyniści.

Producent – Newag – zaoferował dostawę 11 pojazdów Impuls za kwotę 266,5 mln złotych brutto. Dostarczone Kolejom Dolnośląskim pojazdy będą posiadać 249 miejsc siedzących oraz objęte zostaną 48 miesięcznym okresem gwarancji.



Sprawdź też:
Koleje Dolnośląskie
Newag
Impuls
  • Janusz – 26.07.2017

    Powinny jeździć na trasie Wrocław - Wałbrzych - Jelenia Góra - Szklarska Poręba, gdzie już teraz wciśnięcie się do pociągów graniczy z cudem, a zdarza się, że jeżdżą składy 2 x 31WE albo 2 x 36WE. Obecnie jest to najbardziej frekwencyjna trasa na dolnym Śląsku, a po zakończeniu remontu pasażerów będzie jeszcze więcej. Znając jednak KD pojadą do takich dziur jak Jelcz czy Węgliniec, a na najważniejszej linii Dolnego śląska dalej będą latać małe 3-członowe szynobusiki co 2 godziny. Śmiech na sali.

  • tymek – 26.07.2017

    KD wyjątkowo brzydko malują swoje pociągi

  • #KDTV – 27.07.2017

    Proponuje tak:1.45WEa) Wroclaw - Lubanb) Wroclaw - Szklarska Poreba2.31WEa) Wroclaw - Wegliniecb) Wroclaw - Jelenia Gorac) Wroclaw - Rawicz3.36WEaa) Wroclaw - Boleslawiecb) Wroclaw - Walbrzychc) Wroclaw - Jelcz Laskowice4.EN57 i pochodnea) Wroclaw - Legnicab) Wroclaw - Walbrzychc) Wroclaw - Jelcz Laskowice

  • RadioKolej – 28.07.2017

    Jeśli będzie więcej Impulsów, to pociągi Wrocław - Lubań i niektóre Wrocław - Węgliniec należałoby przedłużyć do Jeleniej Góry. W ten sposób zyskujemy:1) zagęszczenie taktu na Jelenia Góra - Lubań2) bezpośrednie połączenie z Wrocławiem Gryfowa, Olszyny i mniejszych miejscowości wzdłuż tej trasy3) więcej pociągów z Jeleniej Góry do Wrocławia (trasa dłuższa tylko o pół godziny)4) przy dogodnym skomunikowaniu w Węglińcu więcej pociągów z Jeleniej Góry i Lubania do Zgorzelca5) można by puścić pociągi w obiegu Wrocław - Wałbrzych - Jelenia Góra - Węgliniec - Wrocław, dzięki czemu dobre połączenie ze Zgorzelcem, Lubaniem itd. zyskałby Wałbrzych i okoliczne miasta, podobnie w drugą stronę6) nie kopcimy pod drutem, co by było, gdyby zamiast Impulsów puścić szynobusy7) poprawa komfortu jazdy dla mieszkańców wzdłuż linii Jelenia Góra - Lubań - Węgliniec8) niektóre pociągi mogą jechać aż do Szklarskiej Poręby, dzięki czemu Legnica, Bolesławiec, Lubań, Gryfów itd. zyskują bezpośrednie połączenie z KarkonoszamiSame zalety.

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...