TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Kolejne Impulsy dla Kolei Dolnośląskich prawie gotowe
InfoRail.pl - Opublikowano: 26.07.2017 10:51:36 4 komentarze
Kolejne Impulsy dla Kolei Dolnośląskich prawie gotowe (foto: KD)

Koleje Dolnośląskie poinformowały, że trwa właśnie końcowy montaż pierwszych składów, które już na początku sierpnia trafią na testy na tor doświadczalny Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie.

Chodzi rzecz jasna o Impulsy, które powstają w nowosądeckiej fabryce Newagu. Od jesieni jazdy testowe już po dolnośląskich torach składów 45WE – podają Koleje Dolnośląskie. Będą to najdłuższe jednostki na torach regionu. Podobne Impulsy kursują już w barwach Kolei Mazowieckich.

Tymczasem po raz pierwszym przewoźnik opublikował też zdjęcia z wnętrza pociągów. Możemy zobaczyć co nieco jak będą podróżować pasażerowie Kolei Dolnośląskich oraz w jakich warunkach będą pracować maszyniści.

Producent – Newag – zaoferował dostawę 11 pojazdów Impuls za kwotę 266,5 mln złotych brutto. Dostarczone Kolejom Dolnośląskim pojazdy będą posiadać 249 miejsc siedzących oraz objęte zostaną 48 miesięcznym okresem gwarancji.



Sprawdź też:
Koleje Dolnośląskie
Newag
Impuls
  • Janusz – 26.07.2017

    Powinny jeździć na trasie Wrocław - Wałbrzych - Jelenia Góra - Szklarska Poręba, gdzie już teraz wciśnięcie się do pociągów graniczy z cudem, a zdarza się, że jeżdżą składy 2 x 31WE albo 2 x 36WE. Obecnie jest to najbardziej frekwencyjna trasa na dolnym Śląsku, a po zakończeniu remontu pasażerów będzie jeszcze więcej. Znając jednak KD pojadą do takich dziur jak Jelcz czy Węgliniec, a na najważniejszej linii Dolnego śląska dalej będą latać małe 3-członowe szynobusiki co 2 godziny. Śmiech na sali.

  • tymek – 26.07.2017

    KD wyjątkowo brzydko malują swoje pociągi

  • #KDTV – 27.07.2017

    Proponuje tak:
    1.45WE
    a) Wroclaw - Luban
    b) Wroclaw - Szklarska Poreba
    2.31WE
    a) Wroclaw - Wegliniec
    b) Wroclaw - Jelenia Gora
    c) Wroclaw - Rawicz
    3.36WEa
    a) Wroclaw - Boleslawiec
    b) Wroclaw - Walbrzych
    c) Wroclaw - Jelcz Laskowice
    4.EN57 i pochodne
    a) Wroclaw - Legnica
    b) Wroclaw - Walbrzych
    c) Wroclaw - Jelcz Laskowice

  • RadioKolej – 28.07.2017

    Jeśli będzie więcej Impulsów, to pociągi Wrocław - Lubań i niektóre Wrocław - Węgliniec należałoby przedłużyć do Jeleniej Góry. W ten sposób zyskujemy:
    1) zagęszczenie taktu na Jelenia Góra - Lubań
    2) bezpośrednie połączenie z Wrocławiem Gryfowa, Olszyny i mniejszych miejscowości wzdłuż tej trasy
    3) więcej pociągów z Jeleniej Góry do Wrocławia (trasa dłuższa tylko o pół godziny)
    4) przy dogodnym skomunikowaniu w Węglińcu więcej pociągów z Jeleniej Góry i Lubania do Zgorzelca
    5) można by puścić pociągi w obiegu Wrocław - Wałbrzych - Jelenia Góra - Węgliniec - Wrocław, dzięki czemu dobre połączenie ze Zgorzelcem, Lubaniem itd. zyskałby Wałbrzych i okoliczne miasta, podobnie w drugą stronę
    6) nie kopcimy pod drutem, co by było, gdyby zamiast Impulsów puścić szynobusy
    7) poprawa komfortu jazdy dla mieszkańców wzdłuż linii Jelenia Góra - Lubań - Węgliniec
    8) niektóre pociągi mogą jechać aż do Szklarskiej Poręby, dzięki czemu Legnica, Bolesławiec, Lubań, Gryfów itd. zyskują bezpośrednie połączenie z Karkonoszami
    Same zalety.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...