TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Kolejne podejście do naprawy ED74
INFORAIL Karol Wach - Opublikowano: 16.06.2014 11:40:54
Kolejne podejście do naprawy ED74
PKP Intercity po raz kolejny ogłosiły przetarg na wykonanie naprawy okresowej (rewizyjnej) ośmiu elektrycznych zespołów trakcyjnych serii ED74 na 4-tym poziomie utrzymania, tj. wykonanie naprawy okresowej (rewizyjnej) o zakresie prac obejmującym przegląd, naprawę lub wymianę podzespołów i zespołów połączoną z częściowym ich demontażem oraz naprawę lub wymianę elementów zużytych bądź uszkodzonych wchodzących w skład pojazdu. Poprzednie zamówienie zostało unieważnione ponieważ jedyna oferta, złożona przez PESĘ –producenta składów, okazała się za droga. Wówczas przewoźnik podał, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Owa jedyna oferta została złożona przez bydgoską PESĘ, która zaoferowała wykonanie prac za 18.295.536,60 zł, podczas gdy PKP Intercity przeznaczyły na to zadanie 17.220.000,00 zł. To o 1.075.536,60 zł mniej niż chciała bydgoska firma. Oferty w ponowionym postępowaniu można składać do 22 lipca br. Jedyne kryterium wyboru to cena. Prace powinny zostać wykonane w ciągu 8 miesięcy od udzielenia zamówienia. W przetargu szansę na wygraną mają oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy –w tym okresie, należycie wykonał dostawę (dostawy) lub naprawę (naprawy), łącznie nie mniej niż 3 elektrycznych zespołów trakcyjnych o prędkości maksymalnej nie mniejszej niż 130 km/h.Jak wspomnieliśmy na wstępie przy okazji składy mają stracić swoje czerwone malowanie, nawiązujące do poprzedniego właściciela –Przewozów Regionalnych, na rzecz malatury PKP Intercity. Przypomnijmy, że ED74 dotychczas kursowały w tym malowaniu bo to właśnie od Przewozów Regionalnych PKP Intercity przejęły składy w 2008 roku. ED74 zostały wyprodukowane w latach 2007 –2008 w liczbie 14 sztuk przez bydgoską PESĘ. Początkowo miało ich być 11, potem zamówienie zostało zwiększone. Pierwotnie zostały skierowane do obsługi trasy Warszawa –Łódź, teraz można je spotkać przy obsłudze pociągów TLK na innych liniach.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
ED74
naprawa rewizyjna
PKP Intercity
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....