Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Komfortowy i bezpieczny ? Impuls dla Kolei Mazowieckich

inforail
24.09.2015 19:43
0 Komentarzy

Dostarczane przez Newag pojazdy sprawują się dobrze i niesprawiają żadnych problemów eksploatacyjnych ? dowiedzieliśmy się dziś odprzedstawicieli producenta. Na targach kolejowych w Gdańsku firma z NowegoSącza prezentuje swój flagowy produkt ? Impulsa w wersji 45WE dla Kolei Mazowieckich. Tenjeden z najbardziej komfortowych pojazdów regionalnych, jakie eksploatują polscyprzewoźnicy, z powodzeniem mógłby być wykorzystywany na trasach dłuższych niżWarszawa ? Skierniewice. Niewykluczone, że w przyszłości Koleje Mazowieckiebędą wysyłały swoje Impusly na trasy właśnie dłuższe. Już jakiś czas temuprzewoźnik informował, że rozważa uruchomienie połączenia z Warszawy doKrakowa. To jednak melodia przyszłości, musimy poczekać na zakończenie remontuósemki. A Impulsy do jego obsługi nadałyby się idealnie.

Bezpieczeństwo przede wszystkim. Zarówno dla producenta, jaki dla przewoźnika liczy się nie tylko komfort, ale właśnie bezpieczeństwo.Dlatego Impuls spełnia najnowsze wymagania zawarte w TSI, czyli zbiórrygorystycznych wymagań i obowiązujących norm. Dzięki spełnieniu TSI NOI, TSIPRM, TSI SRT oraz TSI LOC&PAS 45WE gwarantuje właśnie komfort ibezpieczeństwo tak pasażerom, jak i maszynistom prowadzącym pojazd. Jest wpełni przystosowany do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się.

Prezentowany na targach w Gdańsku Impuls jest dziewiątym pojazdemtego typu, który wyprodukował dla Kolei Mazowieckich Newag. Czesław Sulima,członek zarządu przewoźnika podkreśla, że dostawy kolejnych pojazdów przebiegająsprawnie, co dla spółki jest niezwykle ważne i za co jest ona bardzo wdzięcznaproducentowi. Impulsy, które już dziś znajdują się w parku taborowym KoleiMazowieckich, spisują się znakomicie i jako pojazdy pięcioczłonowe doskonalewpisują się w potrzeby pasażerów korzystających z przejazdów na liniach onajwiększych potokach podróżnych.

Liczba Impulsów na polskich torach systematycznie rośnie izapewne będzie rosła. Wczoraj na łamach InfoRail informowaliśmy, że Newagwygrał kolejny przetarg na dostawę ezt-ów. Tym razem Impulsy trafią na Opolszczyznę.Firma z Nowego Sącza jest już na ostatniej prostej do podpisania umowy ztamtejszym Urzędem Marszałkowskim.


Komentarze