Komplet Vectronów w PKP CARGO, pora na PKP Intercity?
W ostatnich dniach wPolsce zameldowały się trzy ostatnie Vectrony. Tym samym Siemens zrealizowałnajwiększe w ostatnich latach zamówienie na dostawę lokomotyw dla polskiegoprzewoźnika.
Zamówienie zostało zrealizowane terminowo. Producent wielokrotniepodkreślał, że dostawy realizuje „z półki”. Modułowe Vectrony są jedyniezabudowywane zgodnie z oczekiwaniami klienta. Wszystkie natomiast produkowanesą według jednego schematu, co pozwala na szybkie i terminowe dostawy. Tak byłorównież w przypadku PKP CARGO.
Tymczasem przed Siemensem kolejne wyzwanie z rynkupolskiego. Jak już wielokrotnie informowaliśmy na łamach InfoRail.pl doprzetargu na nowe lokomotyw szykuje się PKP Intercity. Nie jest żadnątajemnicą, że Siemens jest jednym z tych producentów, którzy będą liczyć się wwalce o wygraną.
Umowa na dostawę lokomotyw dla PKP CARGO została podpisanawe wrześniu 2015 roku. Zgodnie z nią Siemens dostarczył elektrowozy wyposażonew system ETCS. Kontrakt zobowiązuje producenta do świadczenia usług utrzymanialokomotyw przez okres ośmiu lat, tj. do naprawy P4, a także dostaw częścizamiennych.
Dwanaście lokomotyw jest wykorzystywanych w ruchutranzytowym, na ternie Niemiec, Austrii, Polski, Słowacji, Węgier i Czech.Pozostałe trzy mogą jeździć także do Holandii. Wartość umowy to blisko 315 mlnzł.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze