TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Komunikacja zastępcza za Gamy była, ale wcale nie za często
InfoRail - Opublikowano: 29.09.2016 10:26:17 26 komentarzy
Komunikacja zastępcza za Gamy była, ale wcale nie za często

Mamy dane dotyczące komunikacji zastępczej uruchamianej za pociągi na trasie Zamość ? Rzeszów.

W sieci można było znaleźć informacje o powtarzających się przypadkach odwoływania połączeń, tymczasem z danych przewoźnika wynika, że w okresie od grudnia 2014 do lipca 2016 mieliśmy zaledwie trzy miesiące krytyczne. W pozostałych przypadkach były to zdarzenia sporadyczne. Należy też zauważyć, że większa liczba odwołanych połączeń została odnotowana w lipcu br., kiedy też znacznie wzrosła liczba uruchamianych na tej trasie.

Przewoźnik przyznaje, że powodem uruchamiania zastępczej komunikacji autobusowej na trasie Rzeszów Główny ? Zamość ? Rzeszów Główny jest awaryjność lokomotyw spalinowych SU160. Zaznacza też, że w zakresie lokomotyw spalinowych nie dysponuje alternatywnym taborem, który mogłyby zostać wykorzystany do obsługi pociągów do i z Zamościa.

Poniżej przedstawiamy dane dotyczące odwołanych połączeń w ww. okresie.

miesiąc

liczba uruchamianych
pociągów Rzeszów-Zamość
i Zamość-Rzeszów w miesiącu

liczba przypadków
uruchomienia
komunikacji zastępczej

12-2014

36

0

01-2015

62

0

02-2015

56

2

03-2015

62

0

04-2015

59

3

05-2015

62

7

06-2015

60

6

07-2015

62

11

08-2015

62

7

09-2015

60

3

10-2015

62

4

11-2015

60

7

12-2015

70

8

01-2016

86

22

02-2016

112

36

03-2016

8

2

04-2016

36

4

05-2016

52

2

06-2016

52

2

07-2016

124

46

Mamy także informacje na temat kosztów komunikacji zastępczej. I tak jednorazowy koszt uruchomienia zastępczej komunikacji autobusowej wynosi 4,50 zł brutto za kilometr trasy przejechanej przez jeden autobus. W ujęciu średniego kosztu za jeden kurs kształtuje się on na poziomie 1472,00 zł brutto. Średniomiesięczny koszt uruchamiania zastępczej komunikacji autobusowej na trasie Rzeszów Główny - Zamość - Rzeszów Główny wyniósł w miesiącu sierpniu 2016 r. 75 072 zł.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Rzeszów
Lublin
PKP Intercity
  • Szczebrzeszyn – 29.09.2016

    Z Gamami najdziwniejsze jest to, że nie do końca wiadomo co z nimi nie tak. Nigdzie nie widziałem jakieś konkretnej informacji na ten temat, same domysły, mam nadzieje, że sytuacja na tyle się poprawi, że komunikacja zastępcza nie będzie potrzebna, choć jak widać jej koszty to nie są jakieś wielkie kwoty. Na innych trasach niż rzeszowskie jakoś sytuacja tak źle z nimi nie wyglądała. Abstrahuje już od tego, że wykluczane są z ruchu przez różne nieszczęśliwe wypadki, a to ze zwierzętami albo jak ostatnio z traktorem koło Kraśnika, co niewątpliwie wpływa na ich dostępność.

  • Zamość city – 29.09.2016

    Gamy to szrot. Przedstawiona tabela tylko to potwierdza.Co do kosztów komunikacji zastępczej za ten złom - powinny być zerowe. Przewoźnik po to kupuje tabor, żeby jeździł, a nie stał i generował dodatkowe koszty.Niech się Pesa weźmie do roboty nad jakością, bo narazie to tylko bija pijarową pianę jacy to są super. Niestety fakty są dokładnie odwrotne.

  • Bk – 29.09.2016

    Zestawienie obejmuje komunikację zastępczą a co z zestawieniami użycia innych lokomotyw?

  • SU160 – 29.09.2016

    Gammy w Krzyżu jakoś kursują bez komunikacji zastępczej, może ktoś z moich poprzedników to wyjaśni ze w Polsce A jest dobrze a w Polsce B źle.

  • www – 29.09.2016

    Mógłby ktoś nagrać film z przejazdu pociągu na trasie po której jeździ Gama na Podkarpaciu z rzutem na tory. Ciekawe jak faktycznie z nimi jest.

  • YburG – 30.09.2016

    No i trole antypesowskie zostaly uciszone. Gama su160 prawie bezawaryjna. Toniedne z najlepszych lokomotyw na swiecie. Bardzo udane loki. Bardzo dobry zakup przez panstwowego przewoźnika. Oby wiecej zamówień na gamy poszlo

  • Zibi – 30.09.2016

    W Gorzowie tez bylo sporo problemow z gamami

  • pasażer – 30.09.2016

    co do pojazdów Pesy - z dartami wcale nie jest lepiej..:http://wyborcza.biz/biznes/1,147749,20767522,pociagi-dart-stoja-pkp-intercity-zaslania-sie-tajemnica-handlowa.html

  • K – 30.09.2016

    Autorką tego tekstu jest ta sama Pani, która już połączyła Newag z PESĄ. To powinno wiele tłumaczyć....

  • załosne – 30.09.2016

    Taki szczegół, gamy są na podkarpaciu od CZERWCA 2015 roku, a na Zamość ten szrot zaczął jeździć od 01.07.2015 (na yt jest film). Od razu 11 awarii, z czego i tak w większości jeździł nurek, który za czasów bycia na podkarpaciu zaliczył 2 awarie. Wcześniej jeździł jeszcze fiat stąd zerowe awarie.Co do awaryjnośći na podkarpaciu a w innych rejonach Polski - JEST TO SAMO. Kolega YburG jest dobrym trolem :)Te z pomorza to miały być 'super maszyny', a jak się okazało, lista napraw był dłuższa niż w niektórych podkarpackich. W skrócie powiem szkoda strzępić ryja na ten temat. Jak ktoś nie ma pojęcia jak jest na prawdę, to niech podejdzie, spyta maszynistów jakie mieli fajne błędy, problemy, jak są kabiny niedopracowane, może nawet pokażą ksiażkę napraw. Także takie statystyki 'dla podbudowy' to są żałosne.

  • bies – 30.09.2016

    @www akurat tory na Podkarpaciu faktycznie wołają o pomstę do nieba, obraz nędzy i rozpaczy.

  • ICek – 30.09.2016

    "dartami wcale nie jest lepiej" - bzdury jest o wiele lepiej, mam nadzieje, że niedługo IC opublikuje najnowsze oficjalne dane z eksploatacji i skończą się te bzdurne gadki i dezinformacja.

  • PPP – 30.09.2016

    Z tym że były przestoje ale niezbyt często, jest jak z dowcipem opartym o faktyczne zdarzenia w roku 2001. Kiedy obcokrajowiec na targach turystycznych powiedział, "wy w Polsce nie macie autostrad", bystrzak z biura promocji natychmiast kontrował: "Wcale nie!!! mamy bardzo dużo autostrad, ale krótkie " ...

  • JanuszJG – 30.09.2016

    Awaryjność SU160 na trasie Rzeszów - Zamość pozostawia wiele do życzenia, bo w innych regionach kraju nie ma z nią takich problemów jak na powyżej wymienionym odcinku. Być może chodzi o wzniesienia na odcinku Rzeszów - Zamość, a może przyczyną awarii SU160 jest coś innego?

  • antysyf – 30.09.2016

    @KDzieki za czujnosc w stosunku do tzw dziennikarki GW co uwaza nadchodzace lata za chude dla producentow taboru.

  • K – 01.10.2016

    Te dane które publikuje jako sensacyjne ta dziennikarka są znane już od kwietnia. Ciekawe dlaczego gw tak idzie na pese teraz? A to kary a to trup z szafy wyleci? Wszysko u nich... http://m.inforail.pl/najbardziej-dostepne-pociagi-pkp-intercity_more_83196.html

  • BR232 – 01.10.2016

    Nie wiem jak "poważny portal" może publikować takie bzdurne dane. Zadaliście sobie trud, żeby przynajmniej sprawdzić ile połączeń powinno być realizowanych np. w marcu 2016? Bo 8 kursów to są DWA weekendy. A zazwyczaj w miesiącu jest ich 2x więcej....Podobnie w lutym - Siemiradzki i Antares nie kursowały nie 36 razy tylko raczej bliżej dwukrotności tej liczby - 72...

  • NRD – 01.10.2016

    A skąd to wiesz? Liczyłeś? Masz lepsze dane niż przewożnik?

  • BR232 – 01.10.2016

    Tak, w przeciwieństwie do ciebie posiadam umiejętność dodawania :) Dziennie wyprawiane były 4 pociągi w tej relacji, dni w których powinny kursować było co najmniej 8. Teraz sam sobie policz ;)

  • NRD – 02.10.2016

    Chyba mnożenia? Zeznania ci się mylą. Ty może jednak masz problem z tym liczeniem? Ale wy dzieci forum jedynego słusznego tak macie. Monopol na prawde jest wasz.

  • xtrain – 02.10.2016

    Na linii Olsztyn/Ełk/B-stok widuję ciągle nutki. We wrześniu gamę można zobaczyc sporadycznie a więc sytuacja jest znacznie gorszą niż przedstawia ją tabela.

  • DarekP – 02.10.2016

    Wiedziałem, że jednak statystyka to dobra dziedzina wiedzy, by przykryć prawdę na temat tych lokomotyw. Nie wspomniano, że w Rzeszowie były obecne praktycznie wszystkie wyprodukowane Gamy, łącznie z testerem, dostępne były zwykle 3 sztuki, dzięki czemu połaczenia na Lublin kursowały. Zamość był praktycznie na stałe na KKA. Ale co tam, najważniejsze, że wyszło, że Gamy to jednak niezxawodne lokomotywy. I tego się trzymajmy.

  • BR232 – 02.10.2016

    NRD, specjalnie dla ciebie mówiłem o dodawaniu. Chyba jesteś w stanie zapisać takie działanie: 4+4+4+4+4+4+4+4. Poza tym, zawsze lepiej być "dzieciaczkiem" z jedynego słusznego forum niż redaktorem wannabe "merytorycznego" serwisu. My przynajmniej jesteśmy w stanie podać prawdziwe informacje, a nie siać propagandę a'la Rosjanie w sprawie MH17, w taki sposób: "Gamy się nie psują"-> "Psują się, ale tylko na Podkarpaciu" -> "Psują się, ale nie z naszej winy" -> "Psują się, ale wcale nie tak często". Pozdrawiam.

  • On – 02.10.2016

    Przeciez ten portal to tuba PESY, wiec musza manipulowac, zeby bylo dobrze

  • ? – 02.10.2016

    Jeżeli ktokolwiek czymkolwiek manipuluje to podsekretarz Stanu Szmit. http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/interpelacjaTresc.xsp?documentId=DB416F1FE1EA36EAC1258037003F6816&view=S Niestety dla ciebie nie trafiłeś. To nie ta tuba.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....