TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Koniec Elfa to początek Elfa. Elfa 2
InfoRail.pl - Opublikowano: 28.11.2017 12:14:10 15 komentarzy
Koniec Elfa to początek Elfa. Elfa 2

Nie wydaje mi się, żeby Elf mógł być jeszcze zaoferowany w jakimkolwiek przetargu – powiedział nam Maciej Maciejewski z PESY.

Elf nie spełnia wymagań wynikających z przepisów dotyczących TSI. Robiliśmy analizę różnic. Jest to nieopłacalne. Te różnice między Elfem i Elfem 2 są zbyt duże – wyjaśnia przedstawiciel producenta. PESA zatem wprowadziła do swojego portfolio Elfa2, który będzie teraz flagowym pojazdem producenta. Różnice są zbyt duże, skoncentrowaliśmy się na dopracowaniu Elfa2, oczywiście korzystając z doświadczeń zdobytych przy budowie składów poprzedniej generacji – mówi Maciej Maciejewski. Dostajemy wiele pozytywnych sygnałów na temat Elfa 2. Wiele osób podkreśla, że podoba się im wnętrze. Akcentowana jest wysoka jakość pociągu czy przyzwoitość montażu. Mamy świadomość, że czasem mieliśmy z tym problem. Szukaliśmy jednak takich rozwiązań, aby Elfy 2 były i ładne i funkcjonalne i zarazem proste w montażu – wyjaśnia Maciej Maciejewski. Przypomnijmy, że Elfa2 po raz pierwszy szersza publiczność mogła zobaczyć na targach kolejowych w Gdańsku. Na co dzień mogą z takich jednostek korzystać pasażerowie w województwie śląskim.

Przypomnijmy, że oferując właśnie Elfa2 PESA wygrała przetargi na dostawy ezt-ów dla Kolei Śląskich, Podkarpacia i Przewozów Regionalnych. Opierając się na stwierdzeniach przedstawiciela producenta w każdym kolejnym przetargu oferta PESY obejmować będzie właśnie Elfa2, który stał się naturalnym następcą Elfa poprzedniej generacji, czyli tzw. "jedynki". I jednocześnie podstawowym produktem firmy z Bydgoszczy. Nie jest bowiem żadną tajemnicą, że regionalne i aglomeracyjne ezt-y są pojazdami, których kupuje się w Polsce najwięcej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Elf
Elf2
  • gutek – 28.11.2017

    coś mi się zdaje że Elf 2 będzie rządził w Kolejach Mazowieckich

  • ach – 28.11.2017

    A mnie się zdaje, że ziemia jest płaska.

  • Elektronik – 28.11.2017

    To oczywiste, że wraz z TSI, zmianami przepisów, powrót do modeli nie spełniających tych nowych wymogów mija się z celem.

  • anarh – 28.11.2017

    juz pisałem że ok . siedziałem w środku , , Miło schludnie,przyjemnie i przestrzennie wygodnie się siedzi .więcej miejsca na nogi . . Więcej przestrzeni od impulsa II. więc wrazemie lepsze

  • dziobak250 – 28.11.2017

    @anarahA gdzie siedziałeś w Impulsie II, że twierdzisz, że jest więcej miejsca w ELFie II niż w Impulsie? Ogólnie to ten dla KŚ z wygladu to wydaje się dość ciężki. Ale ten dla Podkarpackiego już bardziej taki zgrabny. A no i jeszcze ten przód brzydszy niż w 1

  • realista – 28.11.2017

    A co konkretnie dolega elfowi 1 że nie spełnia norm?

  • bun – 28.11.2017

    Szkoda Elfa 1, bo wg mnie to była najładniejsza facjata z regio etz na polskich torach. Niestety dwójka jest po prostu brzydka i przekombinowana.

  • anarh – 28.11.2017

    dziobak250 ---- na trako 17 na wszystkich , oprócz Siemensa" i i poj. technicznych, -, w kiblu nie siedziałem

  • Elektronik – 29.11.2017

    @realista nic elfowi 1 nie dolega, po prostu przez 7 lat zmieniły się przepisy i teraz zamawiający wymagają już pełnego aktualnego TSI, wyposażenia w ETCS i z myślą o tym elfa zaktualizowano.

  • micro – 29.11.2017

    Elf II jest spoko.

  • zeus04 – 29.11.2017

    Elf1 ma cichsze ogrzewanie od Elfa2

  • kawa – 29.11.2017

    "Przypomnijmy, że oferując właśnie Elfa2 PESA wygrała przetargi na dostawy ezt-ów dla Kolei Śląskich, Podkarpacia i Przewozów Regionalnych."Jeszcze Kolei Wielkopolskich...

  • mechanik – 29.11.2017

    Zdecydowanie najlepsze ezty w Polsce.

  • Tmb – 29.11.2017

    ale po terminie bez zmian

  • ZSt – 29.11.2017

    http://wstaw.org/m/2017/04/23/lampy_jpg_300x300_q85.jpgZdecydowanie lepiej by to wyglądało.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....