TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Koniec lokomotyw SP32
InfoRail.pl - Opublikowano: 02.01.2018 09:40:05 10 komentarzy
Koniec lokomotyw SP32 (foto: Wikipedia/Travelarz, lic. CC BY-SA 3.0)

29 grudnia lokomotywa SP32-206 poprowadziła swój ostatni pociąg z Piły Gł. do Krzyża. Następnie została odstawiona "w krzaki".

Jaka czeka ją przyszłość? Mimo kilku prób nie udało nam się dowiedzieć nic na temat planów Przewozów Regionalnych. W tej chwili nie jest najprawdopodobniej planowane przywrócenie lokomotywy do służby. Tym samym dołączyła ona do innych odstawionych maszyn tej serii, które czekają, tak zasadniczo nie wiadomo na co, w Krzyżu. A stoją tam jednostki o numerach: 073, 147, 201, 202, 203, 204, 205 i 207, 208, 209 oraz 210.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl SP32-206 została odstawiona z uwagi na koniec ważności świadectwa dopuszczenia do ruchu. Była ostatnią czynną lokomotywą tej serii. Jej wycofanie z ruchu oznacza zakończenie eksploatacji maszyn, wyprodukowanych dla PKP w Rumunii. Łącznie było ich 150. Po podziale na poszczególne spółki większość trafiła do PKP CARGO, część do ówczesnego podmiotu jakim były PKP Przewozy Regionalne. Od lutego 2015 jego jedynym czynnym egzemplarzem pozostawał ten z numerem 206.

Lokomotywy tej serii były budowane przez fabrykę FAUR Bukareszt w latach 1985-1991. Cechowały się od początku ich eksploatacji dość dużą awaryjnością. W związku z tym część maszyn została zmodernizowana. Egzemplarz oznaczony numerem 206 był jednym z nich.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
SP32
lokomotywa
Przewozy Regionalne
  • realista – 02.01.2018

    Po co pkp cargo po podziale były takie lokomotywy. Kolejny chory punk całej tej idiotycznej pierestroiki. Pry na pewno nie wskrzeszą ani jednej sp32 bo co im po jednym egzemplarzu a poza tym pracy dla niej jak na lekarstwo. Jeszcze troche i pewnie z polsatami bedzie to samo. Przyjdą kolejne szynobusy i era lokomotywy z jednym wagonem się zakończy. Z drugiej strony ta sytuacja to odzwierciedlenie aktualnej sytuacji w prach. Przewozy odejdą tak jak sp32

  • anarh – 02.01.2018

    te klamoty już się niae nadają do pasażerskiego ruchu , tylko na towarowe jak juz

  • Wrrr – 02.01.2018

    Ta. A cała polska kolej cierpi na brak spalinowych loków

  • Kaszub – 02.01.2018

    Na Hel idealne. Szkoda

  • kolejFAN – 02.01.2018

    Przydatne na wielu trasach Warm-Maz. : Korsze - Bartoszyce, Lidzbark Warmiński - Czerwonka

  • kolejFAN – 02.01.2018

    dlaczego nie zostaną przekazane do PICu i wyremontowane? przecież to jest jakieś chore co wyprawia się u nas z taborem sprawnym acz któremu wygasły papiery!!

  • Ju – 04.01.2018

    Właśnie to sp32 powinny być remontowane i użytkowane. Rok w rok słynny regio "tur" ledwo co ciągnie stonka jadąc 90 km/h po trasie >100 km/h. Sekcji chojnickiej przede wszystkim brakuje lokomotywy pasażerskiej ok 1000kW by móc porządnie prowadzić ten pociąg.

  • cosmo-pl – 05.01.2018

    Koszty remontu są nieopłacalne, a stonki by dały radę, gdyby moderna nie była po kosztach. Stonki to obecnie jedyna alternatywa dla nowych loków.

  • Koszalinianin – 06.01.2018

    Na Koszalin-Kołobrzeg je

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....