TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Korozja zjada Pendolino
InfoRail.pl - Opublikowano: 08.08.2017 10:24:59 15 komentarzy
Korozja zjada Pendolino

Dość spore ogniska korozji pojawiły się na jednostkach Pendolino. Rdza jest widoczna zwłaszcza na dolnych klapach.

To już kolejny niepokojący obrazek z ED250. Od składów klasy premium wymagalibyśmy nieco więcej. Jakiś czas temu pisaliśmy na łamach InfoRail.pl o brudzie, jaki zauważyli nasi Czytelnicy wewnątrz Pendolino. Teraz niestety dostaliśmy kolejny sygnał – o korozji. Na zdjęciach rzeczywiście widać wykwity, które na trzyletnich jednostkach zdarzyć się nie powinny.

Uszkodzenia tego rodzaju jak korozje klap są objęte gwarancją powłok malarskich. Producent pociągów jest zobowiązany do ich usunięcia. Naprawa zostanie przeprowadzona w takim terminie, by zminimalizować jej wpływ na realizację rozkładu jazdy pociągów – poinformowała nas Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

Według naszych informacji korozja na klapach ED250 nie jest przypadkiem jednostkowym. Potwierdzają to zdjęcia, które publikujemy. Pojawiła się ona w wielu miejscach. Nie jest to być może defekt wpływający na bieżącą eksploatację jednostek, wygląda jednak nieestetycznie. Od producenta tej klasy co Alstom należałoby wymagać nieco więcej. Korozja po trzech latach nie wydaje się być zjawiskiem normalnym i akceptowalnym, nawet przy dużych przebiegach składów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Pendolino
ED250
  • Miriam – 08.08.2017

    A czenu się dziwić?! WSZYSTKO co trafia z zachodu na polski rynek ma bardzo obniżona jakość. Pierwszy przykład z brzegu: najtańsza herbata w Anglii jest sto razy lepsza od jakiejś "premium hiper super" kupionej i wyprodukowanej w polsce. Podobnie wszystkie produkty z Niemiec, chemia gospodarcza, rtv czy agd to inna bajka w porównaniu z polskie rynkiem. To czemu miało być inaczej z pociągami. A jeszcze jak kaczki wyprowadzą z Unii to będziecie wdu...iać mortadele jak 40 lat na zad.

  • Kik – 08.08.2017

    Ci na to UE i jej ochrona praworządności - czy to nie jest DYSKRYMINACJA?

  • Pk – 08.08.2017

    Korozja ?Przecież pudło i klapy boczne są z aluminium. Odpada powłoka malarska a nie korozja. Jak można pisać takie bzdury

  • K – 08.08.2017

    Korozja to bezpośredni rozkład powierzchni aluminiowej nazywany wżerami. Przyczyna korozji jest zakorzeniona w naturalnie niskiej odporności aluminium na korozję. Wystarczy wujka googla zapytać.

  • Gosc – 08.08.2017

    Wszystko tak będzie rdzewiec bo Polacy nie kupują pociągów dobrych jakościowo tylko tanich a wiadomo że tanie dobre nie będzie

  • mechanik – 08.08.2017

    Jaka rdza??? Droga Redakcjo, to pomyłka. artykuł powinien dotyczyć kwestii pasywacji amelinium oraz jakości wykonania powłoki lakierniczej. Przypominam też, że w/w są objete gwarancją.@K Poznaj podstawy. Warstewka tlenkowa jest stabilna w zakresie pH 4-9, jeżeli aluminium jest wystawione na działanie środowiska silnie kwasowego lub alkalicznego poza zakresem pH 4-9 będzie występować agresywna korozja. Brak bezpośredniego kontaktu ED250 z solanką, tak jak to ma miejsce np. w degradowanych "aluminiowych" nadwoziach poj. sam. wyklucza ten problem z definicji.

  • bun – 08.08.2017

    Dobrze że to Pendo, a nie Dart, bo by już tu było 50 komentarzy o złomie.

  • Zzibi – 08.08.2017

    Miriam masz rację ale co do kiebasy to powiedzial bym że wszystko bylo naturalne a teraz to tablica Mendelejewa i syf ktorego w okresie gierkowskim sie nie jadlo jezeli chodzi o konserwanty

  • Misiek – 08.08.2017

    To jest amelinum tego sie nie pomalujehttps://m.youtube.com/watch?v=t8lnCA8PHJM

  • kolejFAN – 08.08.2017

    Ile ten PIC ma rzeczniczek?! Czy odrobinę nie za dużo ich tam grzeje stołki?!

  • Wacek – 08.08.2017

    Po raz kolejny potwierdza się że ed250 to niedorobione badziewie. Za parę lat trzeba będzie modernizować głęboko.

  • Towarzysz stolec – 08.08.2017

    To wina pesy. Posolili i parchy gotowe.

  • sensen – 08.08.2017

    @Dart - polskie Spierdolinohahahahahahha, super. Jakby to znany Polski producent był to bys jechał jak po burej su.. . A jak to zrobił zagramaniczny to już milion powodów, wybiegów, zapytań. hahahaśmieszni jesteście

  • asdf – 08.08.2017

    Jestescie strasznie anty-pendolino na tej stronie.PRzeciez i tak zblizaja sie P4 jednostki to to zrobią...Rdza na aluminium.... z was to są tacy "znawcy" wlasnie, mikolski serwis

  • posejdon05 – 08.08.2017

    A jak sprawują się aluminiowe pudła Flirtów? Czy te wykwity na Alstomach to tylko ich przypadłość wynikająca ze złej technologii pokryć?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....