TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Kto naprawi ED74? Rośnie zainteresowanie przetargiem?
INFORAIL - Opublikowano: 25.07.2014 10:37:23 7 komentarzy
Kto naprawi ED74? Rośnie zainteresowanie przetargiem?
PKP Intercity przesuwają termin składania ofert w przetargu na wykonanie napraw na 4-tym poziomie utrzymania 8 ezt-ów serii ED74. Pierwotnie mowa była o 22 lipca 2014 roku, jednakże przewoźnik zdecydował o wydłużeniu tego terminu o dwa tygodnie, do 5 sierpnia br. Zmiana ta jest powiązana z wnioskiem jednego z potencjalnych oferentów, który zwrócił się do PKP Intercity o udostępnienie Dokumentacji Systemu utrzymania i Dokumentacji technicznej pojazdu serii ED74. Zamawiający przychylił się do ww. wniosku informując jednocześnie o wydłużeniu terminu na złożenie ofert. Przypomnijmy, że to już kolejne podejście PKP Intercity do wyłonienia wykonawcy przedmiotowych napraw ED74. Zamówienie obejmuje przegląd, naprawę lub wymianę podzespołów i zespołów połączoną z częściowym ich demontażem oraz naprawę lub wymianę elementów zużytych bądź uszkodzonych wchodzących w skład pojazdu. Poprzednie zamówienie zostało unieważnione ponieważ jedyna oferta, złożona przez PESĘ –producenta składów, okazała się za droga. Wówczas przewoźnik podał, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Owa jedyna oferta została złożona przez bydgoską PESĘ, która zaoferowała wykonanie prac za 18.295.536,60 zł, podczas gdy PKP Intercity przeznaczyły na to zadanie 17.220.000,00 zł. To o 1.075.536,60 zł mniej niż chciała bydgoska firma. Prace powinny zostać wykonane w ciągu 8 miesięcy od udzielenia zamówienia. W przetargu szansę na wygraną mają oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy –w tym okresie, należycie wykonał dostawę (dostawy) lub naprawę (naprawy), łącznie nie mniej niż 3 elektrycznych zespołów trakcyjnych o prędkości maksymalnej nie mniejszej niż 130 km/h. Czy w związku z pojawiającymi się pytaniami, dotyczącymi m.in. udostępnienia dokumentacji jednostek o zamówienie ubiega się nie tylko PESA, ale także inny podmiot? A może bydgoski producent odpuścił to zamówienie? Odpowiedzi na te pytania poznamy za niecałe dwa tygodnie, oczywiście o ofertach poinformujemy na łamach InfoRail .  Dodajmy, o czym już informowaliśmy na łamach portalu, że przy okazji składy mają stracić swoje czerwone malowanie, nawiązujące do poprzedniego właściciela –Przewozów Regionalnych, na rzecz malatury PKP Intercity. Przypomnijmy, że ED74 dotychczas kursowały w tym malowaniu bo to właśnie od Przewozów Regionalnych PKP Intercity przejęły składy w 2008 roku. ED74 zostały wyprodukowane w latach 2007 –2008 w liczbie 14 sztuk przez bydgoską PESĘ. Początkowo miało ich być 11, potem zamówienie zostało zwiększone. Pierwotnie zostały skierowane do obsługi trasy Warszawa –Łódź, teraz można je spotkać przy obsłudze pociągów TLK na innych liniach.       
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ED74
PKP Intercity
  • koty – 27.07.2014

    Pesa nie wyda żadnej dokumentacji. Zapomnijcie

  • foka hel – 27.07.2014

    A IC. Czy nie mają dokumentacji?

  • lol – 28.07.2014

    Nie, nie mają bo ED74 był wybudowany bez dokumentacji....zresztą jak większość pojazdów Pesy oprócz pojazdów zachodnich gdzie się trochę bardziej przyłożyli

  • adam4430 – 29.07.2014

    Lol trujesz jak potłuczony. Jak można wyprodukować pociąg bez dokumentacji!?

  • dodo rodo – 04.08.2014

    lol. masz całkowitą rację,rozmawiałem z jednym z pracowników,którzy pracują przy montażu EZT-ów w pesoszrocie,wszystko jest robione na tzw. wyliż jaja żeby tylko wyjechało za bramę zakadu.Najlepszy przykład EZE-t z WKD.

  • dodo rodo – 04.08.2014

    lol. masz całkowitą rację,rozmawiałem z jednym z pracowników,którzy pracują przy montażu EZT-ów w pesoszrocie,wszystko jest robione na tzw. wyliż jaja żeby tylko wyjechało za bramę zakadu.Najlepszy przykład EZE-t z WKD.

  • dodo rodo – 04.08.2014

    lol. masz całkowitą rację,rozmawiałem z jednym z pracowników,którzy pracują przy montażu EZT-ów w pesoszrocie,wszystko jest robione na tzw. wyliż jaja żeby tylko wyjechało za bramę zakadu.Najlepszy przykład EZE-t z WKD.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....