TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Linki dla DB jeżdżą zgodnie z planem
InfoRail.pl - Opublikowano: 12.04.2019 15:59:53 2 komentarze
Linki dla DB jeżdżą zgodnie z planem

Pojawiające się informacje o wycofaniu Linków, które PESA wyprodukowała dla Deutsche Bahn, są nieprawdziwe. Podczas pobytu w Niemczech udało nam się zaobserwować w ruchu zarówno dwu, jak i trzyczłonowe jednostki.

W tej chwili DB eksploatuje 36 LINK-ów w Dortmundzie i 6 we Frankfurcie. Nie ma mowy o ich wycofywaniu z ruchu – pojazdy wożą pasażerów zgodnie z planem, a występujące problemy to drobne usterki, typowe dla pierwszego okresu eksploatacji i są na bieżąco usuwane przez serwis PESA – mówi nam Maciej Grześkowiak, PR Manager Pesa Bydgoszcz.

Na ewentualne problemy przygotowany jest też przewoźnik, który – w razie potrzeby – może włączyć do ruchu składy zastępcze.

Jako operator sieci Sauerland zdajemy sobie sprawę z odpowiedzialności wobec pasażerów i klientów, zawsze staramy się spełniać nasze standardy jakościowe. Jako niezawodny partner kontraktowy jesteśmy w stałym, konstruktywnym kontakcie z NWL. Ze strony PESA oczekujemy szybkiego rozwiązania i usunięcia problemów technicznych. DB jako zleceniodawca producenta pojazdów ściśle współpracuje w tej kwestii z PESA. Do czasu rozwiązania problemów, poza pojazdami LINK na tych liniach będą wykorzystywane pociągi zastępcze, a pasażerów przepraszamy za powstałe w ten sposób utrudnienia – stwierdza Heiner Spannuth, Dyrektor Komunikacji DB Regio.

Zupełnie nieprawdziwe są natomiast twierdzenia, które pojawiły się w niemieckich mediach, jakoby z ruchu wycofane zostały wszystkie trzyczłonowe składy. Nie dalej jak wczoraj (11 kwietnia) takie składy obsługiwały planowe połączenia z pasażerami.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Deutsche Bahn
Niemcy
Link
  • pyrlander – 12.04.2019

    A co z lozostałymi 400, którymi tak chełpiła się zaboklicka PESA?

  • DarekP – 13.04.2019

    Umowa ramowa ma to do siebie, że podana liczba jest wielkością maksymalną, podobnie, jak w KM ma podpisaną umowę Stadler. Różnica jest taka, że DB jest o tyle bogatsza, że założyła na prawdę sporą liczbę składów, zdając sobie sprawę, że nie wszystkie przetargi wygra, a w KM umowa ramowa zakłada maksymalny poziom, jaki będą w stanie zapłacić, bo oni niczego wygrać nie muszą.Dlatego Pesa sprzeda dużo mniej, niż mogłaby, a Stadler ma szansę wziąć całość.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....