TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Linki nie tylko dla stolic!
INFORAIL - Opublikowano: 03.12.2013 08:55:11
Linki nie tylko dla stolic!
Gdzie powinny jeździć Lubuskie Linki? Właśnie ta kwestia została omówiona na ostatniej sesji sejmiku wojewódzkiego. Sprawę szybobusów, z których pierwszy już kursuje, w ramach przejazdów promocyjnych, między obiema lubuskimi stolicami, poruszyli radni Leszek Turczyniak, Grażyna Stawowczyk i Robert Paluch. Jak się okazuje, ich zdaniem szynobusy nie powinny ograniczać się do obsługi połączenia między Zieloną Górą a Gorzowem Wielkopolskim. Radny Paluch postulował, żeby wydłużyć kursy do Nowej Soli i Bytomia Odrzańskiego. - Dalibyśmy tym samym możliwość skomunikowania 90 tysięcy mieszkańców powiatu nowosolskiego - stwierdził. Radny Turczyniak zwrócił natomiast uwagę na konieczność przywrócenia połączeń kolejowych Zielona Góra - Gubin. - Już kilku marszałków podnosiło ten temat, a efektu nie ma. Należy spojrzeć na Krosno czy Gubin, zwłaszcza, że przystanki są przygotowane, oświetlenie też. Apeluję, by uruchomić te połączenia - dodał radny Turczyniak. Z kolei radna Stawowczyk zaapelowała, by skomunikować szynobusami także aglomerację Żagań-Żary. Przypomnijmy, że samorząd województwa zakupił cztery szynobusy w ramach środków pozyskanych z Krajowej Rezerwy Wykonania za sprawne wdrażanie funduszy europejskich. Dwa z nich połączą lubuskie stolice, a dwa będą obsługiwać linię Kostrzyn - Gorzów - Krzyż. Taki podział wynikł z analizy obłożenia pasażerskiego na tych liniach. W przetargu wybrana została oferta bydgoskiej PESY, która dostarcza składy SA139, popularnie zwane Linkami. Lubuskie jest drugim województwem, po zachodniopomorskim, które zdecydowało się na zakup takich pojazdów. Przypomnijmy, że pierwszy szynobus, dostarczony w listopadzie 2013 roku, wyjechał po raz pierwszy 24 listopada, na trasę Zielona Góra –Gorzów Wielkopolski, w ramach tzw. jazd promocyjnych. Czy uda się skierować pojazdy również na inne linie? Wszystko wskazuje na to, że nie. Jak wspomnieliśmy powyżej analiza obłożenia pasażerskiego na liniach województwa spowodowała skierowanie Linków do obsługi tych, a nie innych tras. Zmiana tej decyzji jest raczej mało prawdopodobna.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Lubuskie
Link
Gorzów Wielkopolski
Zielona Góra

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....