TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

ŁKA zadowolona z Flirtów
Karol Wach - Opublikowano: 05.05.2015 09:52:19 1 komentarz
ŁKA zadowolona z Flirtów

Zakup Flirtów3 był dobrą decyzją ? mówi Andrzej Wasilewski, Prezes Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Pociągi wykazują się 99% sprawnością ? dodaje. Przypomnijmy, że przewoźnik z województwa łódzkiego kupił 20 dwuczłonowych jednostek od Stadlera. Umowa obejmuje także serwisowanie pociągów przez producenta w ciągu 15 lat. Dobre wyniki Flirtów3 potwierdza także w rozmowie z InfoRail Marta Jarosińska ze Stadlera. Jak mówi dotychczas nie odnotowano przypadku, aby z powodu awarii nie został zrealizowany jakiś kurs ŁKA.

Dysponujemy jednymi z najnowocześniejszych pociągów w Polsce ? mówi dalej Andrzej Wasilewski. Jak dodaje z pociągów zadowoleni są także pasażerowie, którzy chwalą sobie komfort podróżowania nowymi składami.

ŁKA postawiła wysoko poprzeczkę, stąd też wybór padł na Stadlera. Jak mówił w momencie podpisania umowy Stanisław Skalski, członek Zarządu Stadler Polska i dyrektor handlowy w Grupie Stadler Rail po raz pierwszy w Polsce w kryteriach przetargowych zostały wzięte pod uwagę długoterminowe koszty związane z eksploatacją pojazdów, a nie wyłącznie ich cena. Jak pokazują wyniki tego przetargu, możemy w tym aspekcie pochwalić się ogromną przewagą konkurencyjną. Mamy nadzieję, że koszty eksploatacji zaczną być uwzględniane w kolejnych przetargach, gdyż w trakcie całego cyklu życia pociągu przekraczają one często cenę zakupu pojazdu ? dodał wówczas Skalski.

Przypomnijmy, że w Łodzi powstało także centrum serwisowe pociągów Flirt3.

Jakie są dalsze perspektywy na kolejne zamówienia dla Stadlera w Polsce? Wydaje się, że pokonanie w którymś z przetargów PESY czy Newagu może być zadaniem trudnym, aczkolwiek nie niewykonalnym. Przykład z PKP Intercity pokazuje, że wygranie przetargu na dostawę 20 ezt-ów, i to wspólnie z Newagiem, zadziałało na PESĘ jak płachta na byka. Kolejny przetarg wygrała już firma z Bydgoszczy, która wyciąga wnioski, nie odpuszcza i stale podnosi standardy, oferowanych przez siebie pojazdów. Z drugiej strony potrafi też reagować na potrzeby rynku, wprowadzając chociażby Acatusy Plus, które mają skutecznie konkurować z Impulsami. I choć ostatnio to raczej Newag zgarnia większość zamówień na dostawy ezt-ów, to jednak trudno przypuszczać, aby PESA odpuściła. Tym bardziej, że dla polskiego rynku kolejowego nadchodzą raczej lata chude. Ogłoszony wczoraj przetarg na dostawę jednego ezt-a dla województwa świętokrzyskiego pokazuje, jakie zamówienia czekają nas w najbliższych miesiącach. Czy zatem na tym już ciasnym rynku jest miejsce dla Stadlera? Producent twierdzi, że tak. Być może Szwajcarzy powinni rozważyć wprowadzenie na polski rynek acatusowej wersji Flirta, która byłaby bardziej dostosowana do potrzeb polskich przewoźników. Czy tak będzie? Zobaczymy?


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
ŁKA
Flirt3
Łódzkie
  • gość – 05.05.2015

    Acatusowa wersja flirta przecież już jest. Impuls się nazywa ;-)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....