TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Łódzkie Flirty zostaną wydłużone o trzeci człon
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.09.2017 12:30:52 22 komentarze
Łódzkie Flirty zostaną wydłużone o trzeci człon

Łódzka Kolej Aglomeracyjna wydłuży swoje Flirty3 o trzeci człon. Jutro mamy poznać szczegóły tej inwestycji.

Już dziś przewoźnik informuje natomiast, że to innowacyjne w branży kolejowej rozwiązanie pozwoli na zwiększenie pojemności pociągów. Inwestycja jest konieczna z uwagi na coraz większą liczbę przewożonych pasażerów. W szczególności dotyczy to linii Łódź- Sieradz.

Przypomnijmy, że łódzkie ezt-y dostarczone przez Stadlera są obecnie dwuczłonowe. W pociągach pojawi się zatem trzeci, środkowy człon. Czekamy zatem na szczegóły. A te zostaną przedstawione 22 września. Przewoźnik informuje, że termin został wybrany nieprzypadkowo. 22 września obchodzony jest Europejski Dzień Bez Samochodu, którego celem jest promocja ekologicznego transportu. Z tej okazji pasażerowie Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, posiadający ze sobą dowód rejestracyjny samochodu w tym dniu mogą podróżować pociągami ŁKA bezpłatnie. Za bilet nie zapłacą również towarzyszące im osoby- maksymalnie tyle, na ile zarejestrowany jest samochód.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ŁKA
Flirt3
łódzkie
  • mechanik – 21.09.2017

    I wykonają to za sensowną cenę?? Czyli da się, no proszę...

  • . – 21.09.2017

    Brakiem wyobraźni było (i nadal jest) w ogóle kupowanie dwuczłonowych zestawów trakcyjnych. I chcą powrotu frekwencji pasażerów z przed 10 lat… gdzie.

  • bun – 21.09.2017

    I będzie przetarg na to?

  • DarekP – 21.09.2017

    Aż czekam, co z tego wyniknie. KM po otrzymaniu ofert na wydłużenie Flirtów ogłosiły przeyatg na nowe skłądy 5 członowe, a Łódzkie chce udowodnić, że jednak się da za rozsądną cenę? A może chodzi to, że trzeba Stadlera trochę dofinansować, skoro im sie nie udało wygrac zakupu nowych EZT?

  • hgw – 21.09.2017

    @DarekP-myślę,że chodzi o to drugie.A w tym przypadku może warto byłoby od razu pogadać z Newagiem o dłuższych impulsach?Na pewno byłoby taniej.

  • mechanik – 21.09.2017

    @hgw Obawiam się, że nie za bardzo. Do tej pory każda przymiarka do takiej imprezy kończyła się fiaskiem z powodu ceny, za co w sumie trudno winić producenta. Tak naprawdę wina jest po stronie zamawiających, którzy na etapie przetargu mogliby zawrzeć odpowiednie zapisy dot. rozszerzeń w określonym procencie kwoty. Ciekawe, jaka będzie wyglądała opłacalność tego zamówienia.

  • www – 21.09.2017

    Flirty fajnie wyglądają i są dobrze zrobione. Ale dziwnego bujania i nieprzyjemnego dla pasażera wchodzenia w zakręty nie potrafię polubić.

  • Łooodziak – 22.09.2017

    Wykonawca został już wyłoniony z wolnej ręki i jest nim oczywiście Stadler. Moim zdaniem nowe Impulsy 2 powinny być minimum cztero-członowe.

  • sphinx – 23.09.2017

    Po ostatnim przetargu to Stadler podliczy ich dokładnie.

  • Uc' – 23.09.2017

    A moim zdaniem żadnych impulsów 2 tylko kolejne flirty. Kolejny przetarg to pewnie będą bomby albo jakiś wynalazek z HCP.

  • kku – 23.09.2017

    Czy nie będzie zbyt mała moc silników?

  • ekmero – 23.09.2017

    Czy może wystartować inny producent np. Newag?

  • majcin – 23.09.2017

    flirty kosztowały po 15 mln zł za sztukę, przedłużenie 4,5 mln za sztukę.

  • G.kolejarz – 23.09.2017

    Zastanawiam się czy PKP IC nie powinno podążyć tym śladem i zamówić człony dla Pendolino.Aż prosi się aby wydłużyć te składy np do 10 członów. Mało tego te dodatkowe człony mogłyby być przedziałowe co odpowiadaloby wielu pasażerom.

  • Wujek srujek – 24.09.2017

    Po co? Przecież pędolino takie jakie jest puste jeździ?!

  • jarek – 24.09.2017

    @Wujek srujekMoże do Katowic i Wrocławia w dni robocze z wyjątkiem piątku, natomiast do Krakowa i Gdyni frekwencja jest co najmniej przyzwoita, często nawet bardzo wysoka

  • Foka – 24.09.2017

    Dziś zapełnienie w pędo z gliwic do gdyni ok 15%. Szału nie ma...

  • Ja – 24.09.2017

    W Pendolino ciężko jest o miejsce nawet w jedynce więc przedłużenie to bardzo dobry pomysł

  • Ty – 24.09.2017

    Wejdź na strone ic i poszukaj biletów na eip. Może zweryfikujesz swoje poglądy. Nie ma najmniejszych problemów ze znalezieniem miejsca nawet na jutro.

  • G.C – 24.09.2017

    Jechałam w piątek i było prawie pełno

  • Foka – 24.09.2017

    A ja jechałem dziś i nie było. Było pusto.

  • akoF – 26.09.2017

    @FokaO której godzinie i skąd? Jeśli z Gliwic, Bielska-Białej, czy Jeleniej Góry, albo z Wrocławia/Katowic poza szczytem... no to nie dziwota

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....