TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Lokomotywa 2ES5 z dopuszczeniem do ruchu
INFORAIL - Opublikowano: 31.07.2014 11:32:30 1 komentarz
Lokomotywa 2ES5 z dopuszczeniem do ruchu
Wspólny projekt Alstomu i Transmashholding - lokomotywa 2ES5 uzyskała właśnie certyfikat, potwierdzający zgodność z obowiązkowymi rosyjskimi normami bezpieczeństwa. Do 2020 roku 200 takich jednostek zostanie dostarczonych do klienta - Rosyjskich Kolei RZD. Pierwsze lokomotywy mają się pojawić we flocie przewoźnika już jesienią i zostaną wprowadzone do ruchu zimą. Maszyny będą prowadzić pociągi udające się na Syberię.  2ES5 to opracowany przez centrum inżynieryjne TRTrans, a realizowany przez Alstom i Transmashholding projekt. To pierwsza rosyjska lokomotywa elektryczna AC1 w Rosji, wyposażona w silniki asynchroniczne. Produkcja większości elementów, w tym wyposażenia trakcyjnego, jest realizowana w Rosji. Prędkość maksymalna elektrowozu wynosi 120 km/h. Lokomotywa może prowadzić pociągi o masie do 9000 ton i to w temperaturze do -50 stopni C. Producent zachwala jej parametry. Dzięki wprowadzeniu do ruchu maszyn 2ES5 przewoźnik będzie mógł zaoszczędzić na energii elektrycznej. Lokomotywa charakteryzuje się bowiem niskim jej zużyciem. Rzadziej musi też przechodzić przeglądy, co sprawia, że okresy międzyutrzymaniowe są dłuższe. Maszyna oferuje także nowy, lepszy rzecz jasna, komfort pracy dla maszynisty. Przede wszystkim wnętrze kabiny jest klimatyzowane. Nowoczesna technologia zastosowana przy budowie lokomotywy sprawia, że praca maszynistów jest znacznie łatwiejsza i przyjemniejsza. \'Lokomotywa elektryczna 2ES5 to jest nasz drugi produkt opracowany wspólnie z TMH po lokomotywie pasażerskiej EP20 lokomotywy pasażerskiej, obecnie najszybsza w Rosji, mogąca kursować z prędkością do 200 km/godz. Jest oparta na modułowej konstrukcji, zapewniającej klientowi najbardziej zaawansowane rozwiązania techniczne w zakresie bezpieczeństwa, systemów sterowania, zużycia energii i komfortu pracy maszynisty\' - powiedział Thibault Desteract, wiceprezes Alstom Transport w Rosji i WNP. Lokomotywy 2ES5 będą obsługiwały pociągi we wschodnich regionach Rosji, na trasie Bajkał-Amur, która jest obecnie modernizowane w ramach programu rządowego.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
lokomotywa
Alstom
Transmashholding
RŻD
Rosja
  • Prezes_MW – 05.08.2014

    Francuzi a sprawa sankcji... Nie pozostaje nam nic innego ja zmienić kuchenki na nie gazowe...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....