TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Lokomotywa RŻD na skroplony gaz zakończyła testy na Syberii
InfoRail.pl - Opublikowano: 13.09.2018 13:48:05
Lokomotywa RŻD na skroplony gaz zakończyła testy na Syberii (foto: RŻD)

Prototypowa lokomotywa rosyjskich kolei RŻD GT1h-002, napędzana skroplonym gazem ziemnym (LNG), zakończyła serię próbnych jazd na zachodniej Syberii, ciągnąc pociągi o masie całkowitej do 9000 ton.

W ramach testów, które zostały wykorzystane do określenia lokalizacji punktów tankowania paliwa gazowego, lokomotywa o mocy 8,3 MW ciągnęła pociąg o masie 7000 ton na całej długości trasy (636 km) bez tankowania. Przeprowadzono także test, który wykazał, że lokomotywa może ciągnąć 9000-tonowy pociąg na odcinku 532 km bez tankowania.

RŻD twierdzi, że do obsługi całej długości trasy na Syberii potrzebne będą trzy stacje paliw. Obecnie jedyny taki obiekt znajduje się w pobliżu Jekaterynburga.

Model GT1h-002, o prędkości 100 km/h, został zbudowany w rosyjskiej fabryce Lyudinovsky Diesel Locomotive Plant i jest rozwinięciem prototypu GT1h-001.

W lutym RŻD podpisał umowę z Gazpromem, Sinara Group i Transmashholding na współpracę w zakresie rozwoju infrastruktury trakcyjnej i paliwowej LNG w celu wykorzystywania lokomotyw do prowadzenia 9000-tonowych pociągów towarowych na niezelektryfikowanych odcinkach na Syberii.

RŻD planują zwiększyć flotę lokomotyw gazowych z 3 do 22 jednostek do 2023 roku. Gazprom zbuduje zakłady produkcyjne LNG i zakłady paliwowe w Tobolsku i Surgut, a RŻD urządzenia do konserwacji i tankowania lokomotyw turbinowych w Surgut i Voinovka.

W latach 2020-2022 RŻD planują rozpocząć komercyjną eksploatację 9000-tonowych pociągów ciągniętych przez lokomotywy gazowe.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
RŻD
lokomotywa
Rosja

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....