TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Lubuskie znowu ma problem z taborem. W SA139-005 zepsuty silnik
InfoRail.pl - Opublikowano: 11.06.2020 13:45:29
Lubuskie znowu ma problem z taborem. W SA139-005 zepsuty silnik (foto: Wikipedia/P. Nisiewicz/CC BY-SA 4.0)

Przewozy Regionalne unieruchomiły jeden z nowszych lubuskich składów, co wpisuje się w ogólny trend zajeżdżania taboru, należącego do tamtejszego Urzędu Marszałkowskiego.

Teraz ogłaszają przetarg na wykonanie naprawy awaryjnej silnika spalinowego. Będzie on dwuetapowy. Etap I to złożenie oferty wstępnej, etap II to negocjacje i złożenie oferty ostatecznej.

Zakres prac jest następujący:

1) weryfikacja wału korbowego i ewentualna wymiana na nowy;

2) wymiana koła zębatego przy wale korbowym;

3) weryfikacja lasek popychaczy i ewentualnie wymiana;

4) weryfikacja układu rozrządu i ewentualna wymiana;

5) weryfikacja koła zamachowego i ewentualna wymiana;

6) wymiana dystansu koła zamachowego;

7) weryfikacja rozrusznika i ewentualna wymiana;

8) wymiana zębatki Bendixa;

9) weryfikacja turbosprężarki i ewentualna wymiana;

10) montaż silnika w ramię PowerPacka;

11) montaż elementów PowerPacka w ramie;

12) montaż PowerPacka na pojeździe.

Termin realizacji prac to 45 dni.

Jedyne kryterium oceny ofert to cena. A te można składać do 24 czerwca. Zakładając miesięczny czas na ich ocenę i półtora miesiąca na naprawę silnika Linka ponownie na trasie zobaczymy dopiero we wrześniu. Jak wszystko dobrze pójdzie…


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
lubelskie
tabor
SA139

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....