TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

MÁV inwestują w tabor – nowe wagony i modernizacje
InfoRail.pl - Opublikowano: 30.05.2017 13:17:13 5 komentarzy
MÁV inwestują w tabor – nowe wagony i modernizacje

Węgierskie koleje MÁV rozpoczęły produkcję seryjną wagonów dla międzynarodowych połączeń.

Rząd węgierski zdecydował w kwietniu 2016 r., że zapewni pomoc finansową dla MÁV na produkcję 20 wagonów pasażerskich dla ruchu międzynarodowego oraz dodatkowo 100 do użytku w ruchu krajowym. Pojazdy oznaczone symbolem IC+ mają być montowane w warsztatach Szolnok firmy MÁV.

20 pojazdów IC+ dostarczanych do potrzeb ruchu międzynarodowego będzie przystosowanych do eksploatacji z prędkością 200 km/h. Połowa będą to wagony drugiej klasy, połowa zaś pierwszej. Wszystkie będą wyposażone w porty USB i gniazda elektryczne. W 2014 r. wyprodukowano dwa prototypowe wagony w celu zapewnienia zgodności z specyfikacjami technicznymi UE dotyczącymi interoperacyjności. Obecnie odbywają one jazdy na trasie Budapeszt - Praga - Berlin. Pierwszy z seryjnie wyprodukowanych wagonów ma wejść do eksploatacji na początku 2018 r., a wszystkie 20 do końca roku.

Od połowy 2018 r. MÁV rozpocznie produkcję krajowych wagonów. Będą one przeznaczone do pracy z prędkością do 160 km/h. Firma planuje również uruchomić program modernizacji floty, który dotychczas objął ponad 500 wagonów. Plany obejmują remont 40 składów wyprodukowanych przez Metrowagonmash oraz ponad 200 wagonów typu Bzmot.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MAV
Węgry
wagon
  • ND – 30.05.2017

    Jak to jest ze MAV buduje wlasne wagony na 200km/h a PKP wlasnego rozkladu jazdy dobrze ulozyc nie potrafi?

  • Ju – 30.05.2017

    A to rozkładu jazdy nie układa plk?

  • kolejFAN – 31.05.2017

    No i mamy tu przyklad porownanie spolki kolejowej malego kraju a polskiego bethonu ktory potrafi nakupic karpiowego szrotu a o nowych wagonach nie myśli.Ba nawet tego co ma wyremontować nie potrafi!!!!

  • G.kolejarz – 31.05.2017

    Bardzo ładnie wagony.U nas przydałoby się choćby kilkadziesiąt takich.Karpik nie zapewni takiego standardu.Trzebinia by wymienić wszystkie wagony z TLK-bo to co teraz tam jeździ to standard z przed 30 lat.Hałas ok 120db przeciągi smród z toalet.

  • Loek – 31.05.2017

    TLK to patologia nie wagony. Smrod kibla halas i 8 osobowe przedzialy....w 2017 roku? Na prawde? Klima oczywiscie jak sobie okna otworzysz. Poziom afryki

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....