TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Magiczną granicę można przekroczyć!
INFORAIL - Opublikowano: 17.09.2013 12:09:17 12 komentarzy
Magiczną granicę można przekroczyć!
Sprawdź też:
CD
Czechy
PKP PLK
  • Robert Kadepiasty – 17.09.2013

    Cytat: "Najpierw zbudowanych zostanie czternaście korytarzy, w których pociągi rozpędzą się do 250 km/h." MOCNE! Proponuję zacząć od uruchomienia jednego korytarza na 250, a potem pogadamy :-) No i ten Rail Jet, który "spokojnie może przekroczyć granicę 200 km/h". Życzymy mu dużo spokoju przy tym przekraczaniu, zwłaszcza ze Skodami i na 3 kC DC, ha, ha :-) Wiem, wiem... jak w Polsce pojedziemy 200 km/h, to Czechów nieco ból w d... ściśnie, ale to ich problem.

  • InfoRail – 17.09.2013

    A po co Panie Robercie Skodami, skoro będą Siemensy? Pierwszy właśnie wjechał do Czech. A problem to mamy my, Polacy, bo Czesi sobie radzą.

  • – 17.09.2013

    Rzeczywiście ich WIZJONERSTWO - przy którym moje to pikuś mały i skarlały - wzbudziło mój podziw. Co do RJ, to aby jeździć 230 na napięcu zmiennym (bo na 3 kV mowy nie ma), najpierw trzeba mieć LINIĘ o parametrach 22,5 ton na oś na V __ponad__ 200. Gadać to i ja potrafie - ale zobaczymy... po owocach. "14 korytarzy na 250" - dobre. No i już za chwilkę, tzn. w 2025 roku, 350 km/h :-) Muszę się chyba od Czechów poduczyć propagandy s-f. Idę na korepetycje, bo chyba się starzeję z tą swoją skarlałą propagandą jednej skromniutkiej KDP :-)

  • InfoRail – 17.09.2013

    Coś nam podpowiada, że prędzej RailJet pojedzie te 230km/h w Czechach niż Pendolino tyle w Polsce. Ale faktycznie zobaczymy ... po owocach. Korepetycje u Czechów dobra rzecz. PR mają o wiele lepszy niż PKP & spółki.

  • Paweł – 17.09.2013

    Podziwiam szaleńczy optymizm i wiarę autora artykułu w cuda. Tak szybko, jak Czesi mają wybudować sobie sieć KDP, to Hitler nie budował autostrad. Zwłaszcza chcąc przeznaczyć na to 20 mld koron. Podpisuję się pod Robertem - jak dla mnie to bajki wyssane z palca, zwłaszcza że niczym nie poparte

  • mbm – 17.09.2013

    Otóż to... 20 mld koron na całą sieć czeskiej KDP? Autor chyba żartuje... To w przeliczeniu jakiś 3,5 mld złotych. A szacunkowy koszt naszej linii Y (450km) szacuje się na 20 mld złotych. Kolejne bajki na inforail ;)

  • kris – 17.09.2013

    Cyferki sie pomyliły? 230 km/h chyba siemiensy sama lokomotywa chyba z pasazerami bedzie jezdzić 350 km/h, rekord lokomotywy to 357 km/h pamietacie? ale baz wagonów ;P a to dodatkowa masa

  • train – 17.09.2013

    my tez mam y simensy i co tez tak mozemy :P

  • bombel – 17.09.2013

    Ej, nie mówi się na inforail.

  • Pitrys – 17.09.2013

    350 kilometrów na godzinę, jestem Czech i tego nigdy nie słyszałem. Myślę, że w górzystych Czechach bęhdzie budowa szybkiej kolei droga, na pewno droższa niż w płaskiej Polsce. Może 250 km/h, Pendolino wie 230, lokomotywa Škoda 109E (380) 200 i na 3 kV DC. To Robert Kadepiasty "Życzymy mu dużo spokoju przy tym przekraczaniu, zwłaszcza ze Skodami i na 3 kC DC..." Tory Brno - Přerov, Brno - Vranov i cale południe Czech ma napięcie 25 kV ~, północ Czech 3 kV=.

  • InfoRail – 17.09.2013

    Proponujemy zatem zapoznać się z ostatnim info SZDC.

  • Jerzy_CZ – 18.09.2013

    Ajajaj - wybory w Czechach i kolejna fala populismu, nawet z strony niezależnego instytutu. Takich planów w Czechah już było i nic z tego. Główne czeskie magistrały nie przeszedły jeszcze nawet gruntowną modernizację (planowane i bieżące od lat 90-tych) i SZDC gada takie głupoty o KDP i to od razu czternaście odcinków...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....