TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Magiczną granicę można przekroczyć!
INFORAIL - Opublikowano: 17.09.2013 12:09:17 12 komentarzy
Magiczną granicę można przekroczyć!
Sprawdź też:
CD
Czechy
PKP PLK
  • Robert Kadepiasty – 17.09.2013

    Cytat: "Najpierw zbudowanych zostanie czternaście korytarzy, w których pociągi rozpędzą się do 250 km/h." MOCNE! Proponuję zacząć od uruchomienia jednego korytarza na 250, a potem pogadamy :-) No i ten Rail Jet, który "spokojnie może przekroczyć granicę 200 km/h". Życzymy mu dużo spokoju przy tym przekraczaniu, zwłaszcza ze Skodami i na 3 kC DC, ha, ha :-) Wiem, wiem... jak w Polsce pojedziemy 200 km/h, to Czechów nieco ból w d... ściśnie, ale to ich problem.

  • InfoRail – 17.09.2013

    A po co Panie Robercie Skodami, skoro będą Siemensy? Pierwszy właśnie wjechał do Czech. A problem to mamy my, Polacy, bo Czesi sobie radzą.

  • – 17.09.2013

    Rzeczywiście ich WIZJONERSTWO - przy którym moje to pikuś mały i skarlały - wzbudziło mój podziw. Co do RJ, to aby jeździć 230 na napięcu zmiennym (bo na 3 kV mowy nie ma), najpierw trzeba mieć LINIĘ o parametrach 22,5 ton na oś na V __ponad__ 200. Gadać to i ja potrafie - ale zobaczymy... po owocach. "14 korytarzy na 250" - dobre. No i już za chwilkę, tzn. w 2025 roku, 350 km/h :-) Muszę się chyba od Czechów poduczyć propagandy s-f. Idę na korepetycje, bo chyba się starzeję z tą swoją skarlałą propagandą jednej skromniutkiej KDP :-)

  • InfoRail – 17.09.2013

    Coś nam podpowiada, że prędzej RailJet pojedzie te 230km/h w Czechach niż Pendolino tyle w Polsce. Ale faktycznie zobaczymy ... po owocach. Korepetycje u Czechów dobra rzecz. PR mają o wiele lepszy niż PKP & spółki.

  • Paweł – 17.09.2013

    Podziwiam szaleńczy optymizm i wiarę autora artykułu w cuda. Tak szybko, jak Czesi mają wybudować sobie sieć KDP, to Hitler nie budował autostrad. Zwłaszcza chcąc przeznaczyć na to 20 mld koron. Podpisuję się pod Robertem - jak dla mnie to bajki wyssane z palca, zwłaszcza że niczym nie poparte

  • mbm – 17.09.2013

    Otóż to... 20 mld koron na całą sieć czeskiej KDP? Autor chyba żartuje... To w przeliczeniu jakiś 3,5 mld złotych. A szacunkowy koszt naszej linii Y (450km) szacuje się na 20 mld złotych. Kolejne bajki na inforail ;)

  • kris – 17.09.2013

    Cyferki sie pomyliły? 230 km/h chyba siemiensy sama lokomotywa chyba z pasazerami bedzie jezdzić 350 km/h, rekord lokomotywy to 357 km/h pamietacie? ale baz wagonów ;P a to dodatkowa masa

  • train – 17.09.2013

    my tez mam y simensy i co tez tak mozemy :P

  • bombel – 17.09.2013

    Ej, nie mówi się na inforail.

  • Pitrys – 17.09.2013

    350 kilometrów na godzinę, jestem Czech i tego nigdy nie słyszałem. Myślę, że w górzystych Czechach bęhdzie budowa szybkiej kolei droga, na pewno droższa niż w płaskiej Polsce. Może 250 km/h, Pendolino wie 230, lokomotywa Škoda 109E (380) 200 i na 3 kV DC. To Robert Kadepiasty "Życzymy mu dużo spokoju przy tym przekraczaniu, zwłaszcza ze Skodami i na 3 kC DC..." Tory Brno - Přerov, Brno - Vranov i cale południe Czech ma napięcie 25 kV ~, północ Czech 3 kV=.

  • InfoRail – 17.09.2013

    Proponujemy zatem zapoznać się z ostatnim info SZDC.

  • Jerzy_CZ – 18.09.2013

    Ajajaj - wybory w Czechach i kolejna fala populismu, nawet z strony niezależnego instytutu. Takich planów w Czechah już było i nic z tego. Główne czeskie magistrały nie przeszedły jeszcze nawet gruntowną modernizację (planowane i bieżące od lat 90-tych) i SZDC gada takie głupoty o KDP i to od razu czternaście odcinków...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....