TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Małopolska chce całkowicie zrezygnować z EN81
InfoRail - Opublikowano: 31.08.2016 10:26:19 6 komentarzy
Małopolska chce całkowicie zrezygnować z EN81

Wracamy do tematu małopolskich EN81. Jak się okazuje Małopolski Urząd Marszałkowski chce pozbyć się wszystkich takich składów.

Województwo Małopolskie występowało zarówno do Operatorów kolejowych jak i Organizatorów transportu kolejowego w całym kraju z ofertą dzierżawy lub sprzedaży 6 szt. pojazdów serii EN81. Działania dotyczące dzierżawy lub sprzedaży 2 szt. tych pojazdów (nr 001 i 002) będących własnością Województwa Małopolskiego będą w dalszym ciągu podejmowane ? poinformowało na Biuro Prasowe UMWM.

Ponadto dostaliśmy potwierdzenie, że Małopolska definitywnie rezygnuje z leasingowanych pojazdów. Biuro Prasowe Urzędu informuje, że w 2006 roku Województwo Małopolskie zawarło z konsorcjum firm ?PESA? Bydgoszcz S.A. i BRE Leasing sp. z o.o. (obecnie mLeasing sp. z o.o.) 10-letnią umowę dostawy lekkich pojazdów szynowych w formie leasingu operacyjnego. Umowa obejmowała dostawę m.in. 4 szt. jednoczłonowych pojazdów z napędem elektrycznym (seria EN81). W bieżącym roku przedmiotowa umowa leasingu wygasła i Województwu Małopolskiemu przysługiwało prawo wykupu lub rezygnacja z wykupu objętych umową pojazdów.

Dalsza eksploatacja pojazdów serii EN81 wymaga skierowania ich na przegląd okresowy poziomu P4 oraz przeprowadzenie niezbędnej modernizacji. Z powodu braku ekonomicznego uzasadnienia przeprowadzenia przeglądów i modernizacji, Województwo Małopolskie podjęło decyzję o rezygnacji z prawa wykupu 4 szt. autobusów szynowych z napędem elektrycznym.

Więcej informacji o jednostkach EN81 oraz ich dane techniczne znajdziecie w poniższym linku.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
EN81
Małopolska
  • Panie Sapoń! – 31.08.2016

    Na Kraków - Oświęcim przez Spytkowice byłyby idealne bo tam ludzi jest na pół wagonu EN57. Ech...

  • www – 31.08.2016

    Przecie w Małopolsce nie jest potrzebna kolej, bo Kraków musi mieć swoją kolej aglomeracyjną:-( Zamiast zwiększać częstotliwość pociągów lepiej puścić pociąg raz na dzień i jakoś to będzie:-(Może ktoś potrafi mi wyjaśnić np. "bogatą" ofertę pociągów do Krynicy-Zdrój. Jaki jest sens utrzymywania tej linii na której jeździ tak mało pociągów? Naprawdę jest tam tak mało pasażerów, że pociągów prawie nie ma? Niewiele lepiej z pociągami jest w Zakopanem. Przy dobrze funkcjonującej prywatnej komunikacji autobusowej trzeba być zdesperowanym, żeby skorzystać z wlokącego się pociągu. W całej Małopolsce jest podobnie. Dla kogo jeżdżą tam pociągi? Chyba mam zbyt wygórowane oczekiwania zamiast zaczekać na pociąg parę godzin:-(

  • Maciek z Lublina – 01.09.2016

    Zamiast rezygnacji z szynobusów EN81 , należałoby wznowić produkcję tej serii . Jest wiele relacji , które mogą być reaktywowane przy użyciu tego typu taboru : Łuków - Pilawa , Bielsko Biała - Cieszyn to tylko dwa najbardziej wyraziste przykłady .

  • dll – 01.09.2016

    Dawać je na linie Legnica-Głogów

  • Tarnowiak – 05.09.2016

    Taki szynobus byłby bardzo dobry na trasę z Tarnowa do Nowego Sącza i Krynicy, gdzie często w rozpadającym się EN57 jest 5-10 osób.

  • EN81-009 – 30.10.2016

    Aż się prosi taki pojazd na Ciechocinek - Toruń, Słupsk - Ustka, Łowicz - Kutno czy Radom - Drzewica. O "lotniskowcach" w Lublinie czy Krakowie nie wspomnę.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....