TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Małopolska chce całkowicie zrezygnować z EN81
InfoRail - Opublikowano: 31.08.2016 10:26:19 6 komentarzy
Małopolska chce całkowicie zrezygnować z EN81

Wracamy do tematu małopolskich EN81. Jak się okazuje Małopolski Urząd Marszałkowski chce pozbyć się wszystkich takich składów.

Województwo Małopolskie występowało zarówno do Operatorów kolejowych jak i Organizatorów transportu kolejowego w całym kraju z ofertą dzierżawy lub sprzedaży 6 szt. pojazdów serii EN81. Działania dotyczące dzierżawy lub sprzedaży 2 szt. tych pojazdów (nr 001 i 002) będących własnością Województwa Małopolskiego będą w dalszym ciągu podejmowane ? poinformowało na Biuro Prasowe UMWM.

Ponadto dostaliśmy potwierdzenie, że Małopolska definitywnie rezygnuje z leasingowanych pojazdów. Biuro Prasowe Urzędu informuje, że w 2006 roku Województwo Małopolskie zawarło z konsorcjum firm ?PESA? Bydgoszcz S.A. i BRE Leasing sp. z o.o. (obecnie mLeasing sp. z o.o.) 10-letnią umowę dostawy lekkich pojazdów szynowych w formie leasingu operacyjnego. Umowa obejmowała dostawę m.in. 4 szt. jednoczłonowych pojazdów z napędem elektrycznym (seria EN81). W bieżącym roku przedmiotowa umowa leasingu wygasła i Województwu Małopolskiemu przysługiwało prawo wykupu lub rezygnacja z wykupu objętych umową pojazdów.

Dalsza eksploatacja pojazdów serii EN81 wymaga skierowania ich na przegląd okresowy poziomu P4 oraz przeprowadzenie niezbędnej modernizacji. Z powodu braku ekonomicznego uzasadnienia przeprowadzenia przeglądów i modernizacji, Województwo Małopolskie podjęło decyzję o rezygnacji z prawa wykupu 4 szt. autobusów szynowych z napędem elektrycznym.

Więcej informacji o jednostkach EN81 oraz ich dane techniczne znajdziecie w poniższym linku.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
EN81
Małopolska
  • Panie Sapoń! – 31.08.2016

    Na Kraków - Oświęcim przez Spytkowice byłyby idealne bo tam ludzi jest na pół wagonu EN57. Ech...

  • www – 31.08.2016

    Przecie w Małopolsce nie jest potrzebna kolej, bo Kraków musi mieć swoją kolej aglomeracyjną:-( Zamiast zwiększać częstotliwość pociągów lepiej puścić pociąg raz na dzień i jakoś to będzie:-(Może ktoś potrafi mi wyjaśnić np. "bogatą" ofertę pociągów do Krynicy-Zdrój. Jaki jest sens utrzymywania tej linii na której jeździ tak mało pociągów? Naprawdę jest tam tak mało pasażerów, że pociągów prawie nie ma? Niewiele lepiej z pociągami jest w Zakopanem. Przy dobrze funkcjonującej prywatnej komunikacji autobusowej trzeba być zdesperowanym, żeby skorzystać z wlokącego się pociągu. W całej Małopolsce jest podobnie. Dla kogo jeżdżą tam pociągi? Chyba mam zbyt wygórowane oczekiwania zamiast zaczekać na pociąg parę godzin:-(

  • Maciek z Lublina – 01.09.2016

    Zamiast rezygnacji z szynobusów EN81 , należałoby wznowić produkcję tej serii . Jest wiele relacji , które mogą być reaktywowane przy użyciu tego typu taboru : Łuków - Pilawa , Bielsko Biała - Cieszyn to tylko dwa najbardziej wyraziste przykłady .

  • dll – 01.09.2016

    Dawać je na linie Legnica-Głogów

  • Tarnowiak – 05.09.2016

    Taki szynobus byłby bardzo dobry na trasę z Tarnowa do Nowego Sącza i Krynicy, gdzie często w rozpadającym się EN57 jest 5-10 osób.

  • EN81-009 – 30.10.2016

    Aż się prosi taki pojazd na Ciechocinek - Toruń, Słupsk - Ustka, Łowicz - Kutno czy Radom - Drzewica. O "lotniskowcach" w Lublinie czy Krakowie nie wspomnę.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....