Małopolska kupuje kolejne ezt-y. Co najmniej siedem czteroczłonowych składów
Urząd MarszałkowskiWojewództwa Małopolskiego ogłosił przetarg na zakup taboru kolejowego doobsługi połączeń aglomeracyjnych. Jak ustaliliśmy składy trafią do KoleiMałopolskich.
Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje:
1) dostawę 7 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych zespołówtrakcyjnych w wersji czteroczłonowej, przeznaczonych do obsługi połączeńaglomeracyjnych wraz z dokumentacją,
2) świadczenie kompleksowej usługiserwisowo-utrzymaniowo-naprawczej przez okres 5 lat,
3) udzielenie gwarancji na okres 60 miesięcy, licząc od datyodbioru końcowego każdego ezt w wersji czteroczłonowej,
4) przeszkolenie pracowników zgodnie z zasadami określonymiw opisie przedmiotu zamówienia,
5) udzielenie licencji na oprogramowanie i dokumentację.
Tabor dostosowany będzie do potrzeb osób o ograniczonejmobilności – m.in. osób z niepełnosprawnościami (w szczególności poruszającychsię na wózkach inwalidzkich, niewidomych lub niedowidzących oraz niesłyszącychlub niedosłyszących), kobiet w ciąży, osób o niskim wzroście (w tym dzieci),osób z ciężkim bagażem lub starszych, osób z zagranicy, nieznających lokalnegojęzyka.
W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje:
1) opcję nr 1, w ramach której Zamawiający przewidujedostawę do 2 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych wwersji czteroczłonowej, wraz z usługami o których mowa powyżej;
2) opcję nr 2, w ramach której Zamawiający przewidujedostawę depozytu zespołów, podzespołów i części.
Oferty można składać do 25 lutego 2020 roku. Będą oneoceniane według kryteriów:
Termin dostawy – 40% oraz
Cena – 60%.
W przetargu może brać udział wykonawca, który wykaże się doświadczeniemw należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych) w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniemco najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie, co najmniej 4fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, z których każdy był conajmniej dwuczłonowy z kabinami maszynisty umieszczonymi po przeciwległychstronach.
Małopolska eksploatuje już składy dostarczone zarówno przezPESĘ, jak i Newag. Jak będzie tym razem? Czekamy na oferty.
Inwestycja w transportkolejowy to jeden z naszych priorytetów. Rozwijamy infrastrukturę kolejową nietylko poprzez zakup nowych pociągów, ale również budujemy nowe zaplecze dlataboru kolejowego. Wszystko w trosce o jakość usług i komfort pasażerów -mówi Łukasz Smółka, wicemarszałek Małopolski.
Chcemy, aby naszepociągi były wyborem Małopolan zarówno w drodze do pracy jak i podczaspodróżowania po Małopolsce w celach rekreacyjnych czy turystycznych -dodaje wicemarszałek Łukasz Smółka.
Całkowity koszt realizacji przedsięwzięcia to ponad 250 mln zł.Inwestycja będzie współfinansowana w ramach Regionalnego Programu OperacyjnegoWojewództwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze