TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Małopolska nie wyraża zgodny na wykorzystanie Acatusa w Nowym Sączu!
InfoRail.pl - Opublikowano: 10.01.2018 14:05:15 28 komentarzy
Małopolska nie wyraża zgodny na wykorzystanie Acatusa w Nowym Sączu!

Przewozy Regionalne chciały obsługiwać połączenie w Nowym Sączu Acatusem EN99. To pojazd należący do Urzędu Marszałkowskiego.

Zapytaliśmy czy jest to możliwe? Oto stanowisko, które otrzymaliśmy:

W związku z informacjami medialnymi, dotyczącymi planowanego przez "Przewozy Regionalne" sp. z o.o., świadczenia usług przewozowych na terenie miasta Nowego Sącza, z wykorzystaniem elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN99, Województwo Małopolskie wystosowało do Operatora pismo, w którym nie wyraża zgody na wykorzystanie udostępnionego taboru, do wykonywania przewozów realizowanych na podstawie umów zawieranych pomiędzy "Przewozy Regionalne" sp. z o.o., a podmiotami trzecimi – poinformował Filip Szatanik, Rzecznik Prasowy Urzędu Marszałkowskiego.

Wskazano, że warunki udostępnienia taboru określono w umowach: przewozowej i dzierżawy taboru. Zgodnie z tymi warunkami, tabor Województwa Małopolskiego jest udostępniany w celu realizacji przewozów objętych umową o świadczenie usług publicznych, której stroną jest Województwo Małopolskie. Ponadto, w stosunku do pojazdów planowanych do wykonywania przewozów w Nowym Sączu zastrzeżono wymóg eksploatacji wyłącznie w ruchu aglomeracyjnym na terenie aglomeracji krakowskiej. Nie jest więc możliwe swobodne dysponowanie pojazdami przez Operatora, a obsługa połączeń w Nowym Sączu stanowiłaby naruszenie zapisów zawartych umów - dodał.

Co teraz? Czyżby połączenie wewnątrz Nowego Sącza miało być obsługiwane EN57? Sprawę będziemy monitorować.



Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
Małopolska
Nowy Sącz
  • Hehuh – 10.01.2018

    Może nareszcie ktoś zacznie robić porządek z patologią PR. Zarząd województwa nie dość, że udostępnił im swoje EZT, to PR-y jeszcze chciały je wykorzystać do innego kontraktu.

  • advisor – 10.01.2018

    I bardzo dobrze!
    PR-y posiały wiatr, to zbierają burzę.

  • Adam – 10.01.2018

    W sumie ten Acatus do niczego innego się nie nadaje, jeśli zamiast niego po Małopolsce będą jeździły Impulsy to nie mam nic przeciwko.

  • mechanik – 10.01.2018

    PR miały dużo czasu na zabawę z bazą przy Składowej, a zainteresować się jelonkami, to już nie. Do Skawiny bez żenady puszczają najgorszy chłam jaki mają. Zrobili wąsacze dumping, to niech sobie teraz radzą, tylko własnym taborem.

  • Niktos – 10.01.2018

    Cóż - patologii ciąg dalszy....wali nas ze chodzi o pasażerów, najważniejsze żeby pokazać że możemy odegrać się za bazę serwisowa - panu bratu pana tw. księdza sowacza nie udało się wyhaczyc terenów pkp pr za tuskowych czasów, no to trza jakoś rzezbic
    Wybory samorządowe za pasem - kolesie od krupasa zasila elitarna grupę 6 % bezrobotnych - czuwaj!

  • ech – 10.01.2018

    Patologia to PR we własnym sosie. Tak łatwo jest wąsatym zwiącholom niszczyć to co zrobiło KMł, to do dzieła... Dramat, dramat, dramat.

  • Niktos – 10.01.2018

    A co zrobilo KMł? Ale tak bez nadecia - po bozemu i uczciwie?
    Pytam o faktyczne ich osiągnięcia - bez przekretnych i niejasnych działań POprzednich ojców - założyciel?
    I żeby była jasność - nie twierdzę że pr jest superextradzebest, ale sposób I właściwie się kolesie od sowacza na kasie samorządu - tj mieszkańców - podatników małopolskich nie ma sobie równych. Nawet w odniesieniu do masowego ale drobnego dziobania homosovietikusow ze wszech zwiazkowych centrali.

  • Niktos – 10.01.2018

    Chodzi mi o uwlaszczenie się na majątku samorządowym kolesi od sowacza - obecnie od krupasa.

  • gutek – 10.01.2018

    ktoś jezdzi po torach których nie zbudował i jeszcze chce żerować na bazie której też nie zbudował

  • Niktos – 10.01.2018

    Ditto

  • ed – 10.01.2018

    @Niktos o wielu nickach, nie pisz pod rząd bzdur. Przypominam, że PR też nie wybudowały torów, a także wbrew prawu (!!!) nie udostępniają bazy w patologicznym stanie. KD udało się wykopać patologię, tutaj jest o wiele trudniej. Nie bój nic, oddziały patologii takimi zagraniami nic nie wskórają, tak jak i ty tutaj.

  • Ziutek – 10.01.2018

    gutek a PR to zbudowały te tory???

  • Rafel – 10.01.2018

    Jak PR z nimi tak że bocznicy na przeglądy nie udostępnia to co sie dziwić,

  • idi – 10.01.2018

    @Ziutek to nie gutek a pomylony burdzio..

  • Bolo łącznik – 10.01.2018

    Jak advisora nie trawie tak tym razem muszę przyznać. Ma rację

  • Niktos – 10.01.2018

    No to prościej - KMŁ powstało jako sposób na drenaż kasy z funduszy spójności
    Od Syryjczyka kolesie z małopolskiej PO mieli opracowany schemat skoku na kasę w pkp
    Tym razem społeczna powołana przez sowacza zajowala najatrakcyjniejsze połączenia zostawiając ochlapy pr na pożarcie. Niech KMŁ pobujaja się na liniach nie dochodowych i utrzymają się na rynku to będą mogły mówić o uczciwej współpracy. Oczywiście pod warunkiem że będą miały identyczne dofinansowanie jak pr

  • Eh – 10.01.2018

    ^ co za bzdety

  • Niktos – 10.01.2018

    Jasne - zajobanie pkp przez POdecydentow nigdy nie miało miejsca. W ogóle działalność sowacza i innych szczypinskich, czy sularzy to kryształy uczciwości. ..
    Gimnazjum jednak sieje spustoszenie - to przerażające jak pozbawione umiejętności krytycznego myślenia są niektórzy dyskutanci... ..

  • www – 10.01.2018

    @NIktos Ciekawe, że te PR starały się tak bardzo, że jak przejęły popularną linię od KM to ludzie przestali nią jeździć. Linia wróciła do KM i wrócili pasażerowie. PR-y w niektórych regionach są tak dziwne w swoich działaniach, że trudno to pojąć. Oni serio myślą, że ludzie mają się dostosować do ich oferty, czytaj czekać na pociąg, który nie chce czasem przyjechać?
    PR niech w Małopolsce zacznie podchodzić do pasażerów jak do klientów. Wcale nie jest problemem to czy jeżdżą EN57, ale to jak się świadczy usługi.

  • Niktos – 10.01.2018

    Pelna zgoda - pisałem o tym wcześniej. Ale krwi mnie zalewa
    gdy czytam o kolesiach sowaczów którzy pasa się na kasie malopolan

  • Niktos – 10.01.2018

    Kolej ma służyć pasażerom i psim obowiazkiem państwa jest zadbanie o pasażerów i konferencje podróżowania. Zatem pr MUSI się zmienić, ale skok na kasę robiony przez kolesi UD, UW, KLD, PO - SLD musi skończyc się w "celi+"

  • Oh – 10.01.2018

    ^ co za bzdety po trzykroć

  • kolejFAN – 11.01.2018

    skandal. do Zakopanego, Oświęcimia czy Bielska jeżdżą kiblorzęchy, na tak długie trasy, a oni chcą puszczać na kikucie nowy skład? kibel tam to nawet za wiele, jelonki byłyby w sam raz. Co to za gospodarka taborem?!

  • advisor – 11.01.2018

    @kolejFAN
    To nie gospodarka, to po prostu PR-y. Taki sowiecki relikt o sowieckim myśleniu.

    @Niktos
    Towarzyszu, weźcie już sztandar i wynoście się. I naści 2 złote od PR-ów za te brednie. Widać wam już nerwy puszczają w centrali związkowej, że takie bzdury chcecie ludziom wcisnąć. Oczywiście pod płaszczykiem polityki i "jakie to PR-y są biedne i pokrzywdzone całe życie".
    I istotnie, kolej ma służyć pasażerom. KMŁ służy pasażerom i ludzie chcą z ich usług korzystać, w przeciwieństwie do czerwonych cwaniaków z PR traktujących pasażerów jak bydło, wysyłających stary tabor, ustawiających rozkład jazdy pod własną wygodę i myślących, że wszystko im się należy.

  • Niktos – 11.01.2018

    Advisor: no to prościej - rzniesz gałąź na której siedzisz
    I idzie coraz łatwiej- przy odrobinie większej wiedzy historycznej i ekonomicznej
    Nie pisal byś powyższych mądrości
    Bogu dzieki za zmiany, teraz czas na zajobanie zarządu KMŁ wraz z PR.
    Czują!

  • mechanik – 11.01.2018

    Niktos, weź Waść pigułki i skończ już pi... pisać.

  • sd – 11.01.2018

    Niech PeeRy wezmą od Pesy 2szt EN81 i będzie czym jeździć.

  • Bugi – 13.01.2018

    A Nowy Sącz, to nie Małopolska? Tam marszałek niema obowiązku zapewnienia komunikacji?
    A co do PR, to w podkarpackim jest dopiero patologia.

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...