TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Małopolska szuka chętnego do … przechowywania taboru
InfoRail.pl - Opublikowano: 27.12.2018 08:52:18
Małopolska szuka chętnego do … przechowywania taboru (źródło: Wikipedia/Lukas 3z)

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego opublikował dość ciekaw zapytanie ofertowe. Dotyczy ono mianowicie przechowywania taboru.

A konkretniej dwóch jednostek EN81 o numerach 001 i 002 w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2019 roku. Obecnie obydwie stacjonują w bazie Przewozów Regionalnych w Suchej Beskidzkiej. Pojazdy mają być chronione przed zniszczeniem, uszkodzeniem i zmniejszeniem wartości. Nie wiadomo jednak co dalej z tymi składami, które nie są wykorzystywane w ruchu liniowym. Obie jednostki EN81 zostały wyprodukowane w 2005 roku przez PESĘ. Aktualnie oczekują na wykonanie naprawy rewizyjnej. Ani właściciel, ani też użytkownik – Przewozy Regionalne – nie mają chyba jednak pomysłu jak je zagospodarować…

Propozycje można składać do 27 grudnia 2018 roku. Decyduje cena.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
EN81
Małopolska
  • Tomasz Żakowski – 27.12.2018

    Skansen Taboru Kolejowego w Chabówce?

  • Dominik Włodarczyk – 27.12.2018

    Może zamiast przechowywać puścić na kursy ? Przecież Jelonek nie jest w złym stanie. Poraz kolejny wychodzi jak PRy mają w zadzie klienta.

  • Rafał Grzegorz Gabrych – 27.12.2018

    Z Makowa Podh. do Krakowa co dwie godziny i by busiarstwo wywalili...

  • Michał Gąsior – 27.12.2018

    No tak, lepiej puszczać w trasy 40-letnie EN57 z 5 czy 10 % zajętych miejsc :/

  • Bartek Pietrzykowski – 28.12.2018

    Te pociągi przydały by się w samej Łodzi :) ŁKA może by było nimi zainteresowane oczywiście wersjami elektrycznymi.2 Linie na około miasta przydały by się w Łodzi ewentualnie wzmocnienie ze Zgierza przez całą Łódź w godzinach szczytu.Zachęciło by wtedy ludzi do jazdy ŁKA w samej Łodzi ale w godzinach szczytu taki pociąg musiałby podjeżdżać co 10 min max 15 min by szybko przewieźć ludzi z jednego końca Łodzi na drugi. Była kiedyś bocznica kolejowa przy Maratońskiej w Łodzi w rejon fabryk Sonoco i Gillete. Teraz by się przydała taka odnoga. Druga taka luks odnoga kolejowa od Żabieńca do Chemikoloru była i do Stomilu a teraz została tylko do ABB. Kurcze tak myślę gdyby te odnogi do Stomilu, Chemikoloru odbudować i dorzucić odnogę ABB to te spalinowe szynobusy miałyby luks pracę w Łodzi. Tak samo odnogę do Boscha na Wedmanowej można wykorzystać w Łodzi na te szynobusy. Praca dla takich pociągów w godzinach zmian pracowników. Nie zarobią na siebie takie pociągi w Łodzi? Odnoga do Boruty też jest w Zgierzu ale nic tam nie jeździ chyba. Tak samo była odnoga do EC 2 w Łodzi tam gdzie był Praktiker na Wieniawskiego i kurczę też by można było wykorzystać taką odnogę pod takie szynobusy bo w głębi jest strefa przemysłowa a komunikacja miejska kuleje tam bo jest nawet autem chusteczkowy dojazd a taki szynobus rozwiązałby tam problemy komunikacyjne. Takie pociągi w ŁKA miałyby co robić gdyby miasto Łódź wyraziło faktycznie chęć do rozwoju komunikacji miejskiej bo póki co to miasto udaje albo inaczej parodiuje rozwój komunikacji miejskiej. Nie ma miasto pomysłu na rozwój komunikacji miejskiej.

  • Zenon Lipka – 28.12.2018

    jest Baza PKP Inter City w Krakowie mogą się dogadać ?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....