Malowanie na Kiepurę przechodzi do historii
Znikają ostatnieoznaki kursowania EN Jan Kiepura. W bydgoskich zakładach PESY trwa aktualnie naprawawagonów 305Ad, które kursowały w przeszłości właśnie w składzie tego nocnegopociągu.
Jak informuje na swoim facebookowym profilu Baza WagonówKolejowych na dzień dzisiejszy co najmniej 7 wagonów uzyskało już nowy,obowiązujący w PKP Intercity schemat malowania dla wagonów sypialnych. Docelowowszystkie wagony stracą malaturę w stylu EN Jan Kiepura.
Przypomnijmy w tym miejscu, że wagony 305Ad zostały wyprodukowaneprzez FPS Cegielski. Przeznaczone są do ruchu krajowego i międzynarodowego zprędkością do 200 km/h. Każdy wagon posiada 2 przedziały sypialne klasybusiness (wyposażone w dwa rozkładane miejsca do spania, szafę odzieżową,indywidualny węzeł sanitarny z toaletą, umywalką i kabiną prysznicową orazodtwarzacz DVD) oraz 8 przedziałów klasy 2/1 (wyposażone w trzy rozkładanemiejsca do spania, szafę odzieżową, umywalkę oraz szafkę z lustrem i oświetleniem).Każdy jest też wyposażony w układ klimatyzacji jednokanałowej (ogrzewanie,chłodzenie, wentylacja), zapewniający stałą temperaturę wnętrza przy zakresietemperatur otoczenia od -30C do +40C.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze