TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

MIB potwierdza, SUW ma szansę wrócić do gry
InfoRail.pl - Opublikowano: 20.04.2017 09:13:50 2 komentarze
MIB potwierdza, SUW ma szansę wrócić do gry

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl PKP Intercity chcą reaktywować system SUW2000. Pozytywnie do tego pomysłu nastawione jest również Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa.

Potwierdzam informację, którą przekazał Prezes Oniszczuk w?zakresie SUW ? powiedział Paweł Podleśko, Główny specjalista w Departamencie Kolejnictwa Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa. I wyjaśnił, iż paradoksalne jest to, że?system został zaprojektowany i?badany pod kątem przewozów towarowych, a?tymczasem wykorzystywany jest tylko i?wyłącznie w?przewozach pasażerskich.

Z?punktu widzenia Ministerstwa Rozwoju dziwna może wydawać się sytuacja z?SUW, gdyż bodaj trzykrotnie finansowano różnymi grantami różne projekty badawcze, w?których uczestniczyły instytuty naukowo-badawcze. Wydaje się, że?w?tej chwili SUW ma?szansę wrócić do?gry. Podstawowym problemem SUW jest jego bardzo rozproszona struktura własności. To?jest jego duży problem. Większość praw patentowych do?SUW należała i?należy do?ZNTK w?Poznaniu, którego sytuacja jest dosyć trudna. Natomiast jeżeli chodzi o?SUW, mamy informację, że?być może uda się zwiększyć wykorzystanie tego systemu w?przewozach towarowych ??m.in. za?sprawą spółki zależnej PKP Cargo zarządzającej rejonem przeładunkowym w?Małaszewiczach, która w?tym momencie rozpisuje przetarg na?studium wykonalności zwiększenia przepustowości tego rejonu przeładunkowego. Studium wykonalności uwzględnia również wykorzystanie automatycznych systemów zmiany rozstawu osi, w?tym SUW 2000 ? wyjaśnił Paweł Podleśko.

Przypomnijmy, o czym już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl, że PKP Intercity obecnie ma na stanie 4 wagony z systemem SUW2000. Szef przewoźnika Marek Chraniuk zapowiedział, że mają być kolejne. System ma być montowany w REMTRAK-u, w ramach prac modernizacyjnych.



Sprawdź też:
SUW2000
PKP Intercity
  • POLSUW Poznań – 20.04.2017

    Dlaczego tyle nieprofesjonalnych informacji ze strony ze strony MIB Patent SUW 2000 nie jest już chroniony ponieważ PKP SA zbrakło 2tyś zł na opłacenie. ZNTK nie było nigdy głównym właścicielem miało tylko 22 % własności. SUW 2000 to przeszłość. Przyszłość to drugie dzieło dr.Suwalskiego patent P414822

  • DarekP – 21.04.2017

    To może kilka dodatkowych słów o tym patencie?

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...