TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

MIR: Zmiany rozkładu jazdy były przedstawione społeczeństwu w niewłaściwy sposób
INFORAIL - Opublikowano: 19.03.2014 12:58:22 1 komentarz
MIR: Zmiany rozkładu jazdy były przedstawione społeczeństwu w niewłaściwy sposób
Zawieszamy kursowanie niektórych pociągów, ale nie likwidujemy połączeń –powiedział podczas jednego z posiedzeń Sejmowej Komisji Infrastruktury Zbigniew Klepacki, Podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Jego zdaniem różnica jest niewielka, ale istotna. Czym jest ta sytuacja spowodowana? Zmiany rozkładu jazdy i fakt, że podjęte zostaną duże prace inwestycyjne, były przedstawione społeczeństwu w niewłaściwy sposób. Odbiór społeczny zmian jest taki, że kolej zawiesza połączenia, bo jest złośliwa i głupia. Nie taka jest przyczyna –mówi dalej Klepacki. Jak wyjaśnił podsekretarz w MIR jesteśmy w trakcie realizacji największego od wielu lat programu inwestycyjnego dotyczącego polskich kolei –on dopiero się rozpędza. Z 19 tys. km linii kolejowych w Polsce, remontowanych, modernizowanych lub w trakcie realizacji inwestycji, jest 3 tys. km torów. Niemal 15% linii kolejowych jest w mniejszym lub większym stopniu rozkopanych. Jeśli porównamy ten stan do sieci drogowej, nigdy nie dochodziło do takiej sytuacji, aby 15% dróg krajowych było w remoncie. Program ten w przyszłym roku obejmie większą liczbę działań. Część inwestycji zostanie zakończonych, ale w roku 2014 planujemy wzrost działań o 40% w porównaniu do roku 2013. To jest podstawową przyczyną i powodem zakłóceń ruchu pociągów i zawieszenia niektórych linii. W odróżnieniu od dróg, nie można np. puścić samochodów poboczem, zrobić objazdu itp. Część pociągów musi być zawieszona, albo proces inwestycyjny znacznie się wydłuży. Przypomnijmy, że w marcu br PKP Intercity oraz Przewozy Regionalne zawiesiły kursowanie kilkudziesięciu pociągów, m.in. z Warszawy do Białegostoku, Łodzi czy Krakowa. Miejmy nadzieję, że po modernizacji będzie lepiej. Prawdziwym sprawdzianem dla PKP Intercity, a przy okazji supermisnisterstwa będzie grudzień. Oby nie okazało się, że uwagi na remonty infrastruktury trzeba będzie zawiesić kursowanie pociągów EIC Premium... Polub nas :)
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MIR
PKP Intercity
remont
  • proboszcz – 19.03.2014

    musi być duże nasilenie prac torowych pomiędzy Stalową Wolą a Zawadą skoro wyleciało z tego odcinka 100% pociągów pasażerskich ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....