TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Modernizacja na 20 lat
InfoRail - Opublikowano: 05.10.2016 10:16:57 9 komentarzy
Taki widok wkrótce przejdzie do historii?

Zmodernizowane pociągi na pewno pojeżdżą jeszcze 20 lat ? mówi Krzysztof Mamiński, Prezes Przewozów Regionalnych. Przypomnijmy, o czym pisaliśmy już na łamach InfoRail, że przewoźnik szykuje właśnie przetarg na remonty 36 jednostek.

Wszystkie są już w tej chwili pełnoletnie ? mówi Mamiński. Nawet bardzo ? dodaje. Ale po przeprowadzonej modernizacji składy będą odpowiadać standardom nowego taboru. Będzie nowe wnętrze, klimatyzacja, informacja pasażerska, pudło i system sterowania. To ważne nie tylko z punktu widzenia pasażera ale też obsługi i maszynisty. Wszystko będzie zgodne z obowiązującymi standardami i przepisami ? mówi Mamiński.

Szef Przewozów Regionalnych nie ukrywa, że lepiej kupować niż modernizować. Liczy się jednak kasa. Modernizacja to koszt 7-8 mln zł, nowy pociąg to 16-18 mln zł ? podkreśla Krzysztof Mamiński. Tu jest odpowiedź na pytanie czy kupować czy modernizować. Dziś mamy określoną ilość środków, tak zadecydowaliśmy, tak też jest zapisane w programie restrukturyzacji. Modernizacja 36 i zakup 10 nowych pociągów ? wyjaśnia dalej szef przewoźnika.

Ale to nie koniec planów taborowych Przewozów Regionalnych. Po roku 2018 chcielibyśmy rozmawiać z producentami o nowych pociągach. To mogą być długie serie i dzięki temu obniżony koszt jednostkowy zakupu. To daje szanse ? wyjaśnia Mamiński. Przypomnijmy, że Przewozy Regionalne jako spółka w restrukturyzacji nie może właśnie do 2018 roku korzystać ze środków pomocowych. Jeżeli dziś moglibyśmy z nich skorzystać to do wzięcia byłyby nawet 4 mld zł ? dodaje szef przewoźnika. Wówczas moglibyśmy mówić o olbrzymim procesie wymiany taboru.

W ciągu kilku lat cały tabor przewoźnika, zgodnie z zapowiedziami Krzysztofa Mamińskiego, ma być nowy i zmodernizowany. Trzymamy za słowo.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
modernizacja
tabor
ezt
  • kolejFAN – 05.10.2016

    O laboga, kible jeszcze przez dwadzieścia lat?! w jakim wieku żyje ten gość?! w latach gierkowskich??

  • gutek – 05.10.2016

    Centrala PR mieści się przy dworcu Wileńskim na który nie dociera żaden pociąg spółki.Może po modernizacji jednostek warto byłoby skierować na Wileniak ze 2 pociągi przyśpieszone z Białegostoku

  • YburG – 05.10.2016

    To i tak wiecej niz newagowskie impulsy hehehehe

  • ŁDZ – 05.10.2016

    Niektóre Łódzkie moderny mają już 10 lat, a najnowsze już 4, więc my szybciej się tych "pociągów" pozbędziemy XD

  • xxl – 05.10.2016

    pan Mamiński tworzy legendę do zapędów ARP która chce EN57 przetrwał wszystko i wszystkich. Można powiedzieć nie było kolei był EN57, jest kolej jest EN57, nie będzie kolei będzie EN57. Pana Mamiński z panami z ARP chcą stworzyć skansen rupieci a nie prawdziwą kolej. Dlatego PR zasługuje na miano Patologi Regionalnej

  • www – 05.10.2016

    Zamiast kupić 19 nowych pociągów, które przyciągnęłyby pasażerów PR wyremontuje 36 pociągów. Zaraz! Ale po tylu latach zaniedbań te naprawdę stare EN57 będzie można zmodernizować?

  • as – 05.10.2016

    A nie modernizowali już? To w czym problem.

  • przemo – 06.10.2016

    PR-y będą się zawsze kojarzyć z kiblami zmodernizowanymi lub nie.A jeśli już jesteśmy przy temacie modernizacji en57-co się dzieje z jednostkami z FPS ?Czekają jak zmodernizują wszystkie i wtedy wypuszczą je na tory czy jest jakiś problem z dopuszczeniem ich do ekspluatacji?A może czekają aż PR-y zmienią się w Polskie Regio i z nowymi barwami wyskoczą i powiedzą "Nowa nazwa,nowe kolory,nowy tabor"

  • dyzio – 06.10.2016

    Przemo - FPS nie ma nic do tych kibli, łapę na nich trzyma PTS/ARP i wciśnie je PRom

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....