TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Moskwa: Rosja powraca do produkcji lokomotyw na prąd stały
TRANSMASHHOLDING R. Piech - Opublikowano: 15.04.2008 14:18:22
Moskwa: Rosja powraca do produkcji lokomotyw na prąd stały

28 marca 2008 roku komisja zaakceptowała prototypową lokomotywę 2ES4K Donchak, która jest pierwszą Rosyjską lokomotywą przeznaczoną do zasilania prądem stałym 3kV. Lokomotywę tą wyprodukowały Zakłady produkcji Lokomotyw Elektrycznych w Nowocherkassku (NEVZ), które należą do koncernu Transmashholding. Komisja zdecydowała o dopuszczeniu lokomotywy do ruchu oraz zarekomendowała zakup serii 30 pojazdów. Według planów produkcji zakładów NEVZ, 14 dwusekcyjnych lokomotyw zostanie wyprodukowanych w 2008 roku i wszystkie trafią do RŻD. Prototypowa lokomotywa towarowa 2ES4K została wybudowana w 2006 roku, natomiast wiele użytych komponentów jest tożsamych z serią 2ES5K Ermak, która jest lokomotywą na prąd przemienny. Dzięki temu koszty napraw i bieżącej eksploatacji mają być niższe. ES4K zostało wyposażone w nowy przemiennik trakcyjny wyprodukowany przez JSC Transconverter, będącą spółką joint venture pomiędzy Trasmashholding, a Siemens. Rosja po 27 latach przerwy w produkcji towarowych lokomotyw liniowych na prąd stały powraca do dostaw w tym zakresie. Poprzednia seria lokomotyw VL10U została zakończona w 1981. Natomiast w latach 1978 –1985 NEVZ wyprodukował lokomotywy ET42 dla Polski.
Źródło: Komunikat prasowy Transmashholding


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Rosja
RZD
Transmashholding
NEVZ
2ES4K
VL10U
ET42

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....