TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Na Sycylii PESA i Newag pogodzeni przez Stadlera
InfoRail - Opublikowano: 29.04.2016 15:29:16 9 komentarzy
Na Sycylii PESA i Newag pogodzeni przez Stadlera

Po długo toczącym się sporze prawnym Sycylia wskazała dostawcę ezt-ów. Nie będzie to ani Newag ani PESA. Obie polskie firmy pogodził Stadler, którego tamtejszy Departament Infrastruktury i Transportu wskazał jako zwycięzcę przetargu.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu elektrycznych zespołów trakcyjnych do obsługi połączenia Messina ? Palermo. Wartość kontraktu to 43,9 mln euro.

Zamówienie było prowadzone od grudnia 2013 roku. Pierwotnie jako zwycięzcę wskazano PESĘ. Odwołanie Stadlera okazało się jednak skuteczne. Po rozprawie sądowej ostatecznie to właśnie szwajcarska firma została wskazana jako zwycięzca.

Stadler dostarczy pięć ezt-ów o długości 110 m, przystosowanych do kursowania po sieci 3 kV DC. Każdy z nich będzie zabierał na swój pokład 180 pasażerów na miejscach siedzących. Najprawdopodobniej szwajcarska firma wyprodukuje dla Sycylii dobrze znane i z Polski Flirty.

Zaznaczyć należy jednak, że udzielenie zamówienia Stadlerowi ma charakter warunkowy, inni producenci mogą odwołać się jeszcze od tej decyzji.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
PESA
Newag
Włochy
Sycylia
  • Loda – 29.04.2016

    Szkoda Pesa by im za pol ceny zrobiła

  • dd – 29.04.2016

    I proporcjonalnie do niej długo by nim pojeździli...

  • kik – 29.04.2016

    Mądry Polak po szkodzie.....a dalej już znacie.

  • kik – 29.04.2016

    Mądry Polak po szkodzie... a dalej już znacie.

  • bun – 30.04.2016

    Rzetelny artykuł. Wszystko wiadomo dlaczego uwalili zarówno pesę jak i newag.

  • Lajkonik – 30.04.2016

    Uwalili? Przecież newag to po prostu przegrał. Nikt go nie uwalał

  • Komiśniak – 30.04.2016

    Uwalili, ponieważ w uzasadnieniu jest napisane, że zdaniem komisji Newag nie ma dostatecznych zdolności przerobowych, by w terminie dostarczyć odpowiednią liczbę pociągów... I nie chodzi tu o 50 czy 60 składów w ciągu roku.

  • PPP – 30.04.2016

    @KomisniakCzy Twoim zdaniem Newag ma takie zdolności przerobowe?Bo jeśli tak, to zarzut jest do obalenia.

  • RRR – 01.05.2016

    PPP a czy twoim zdaniem newag ma układ ze strażą pożarną na Sycylii? Na wypadek pożaru?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....