TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Najdroższy EN57 w historii już u właściciela [ZDJĘCIA]
InfoRail.pl - Opublikowano: 18.10.2018 17:25:41 1 komentarz
Najdroższy EN57 w historii już u właściciela (foto: Damian Polkowski)

Zmodernizowana przez ZNTK Mińsk Mazowiecki jednostka EN57ALc-1785 jest już w Olsztynie.

Jednostka została zakupiona w ramach przetargu na dostawę jednego zmodernizowanego ezt-a. Firma z Mińska Mazowieckiego jako jedyna stanęła do przetargu. Ofertę oceniano nie tylko pod kątem ceny, ale także okresu gwarancji i terminu wykonania zamówienia.

Będzie to szósta zmodernizowana jednostka EN57 w regionie. Dołączy ona do pięciu składów Przewozów Regionalnych. Co ciekawe to najdroższy pociąg serii EN57 w historii. A i tak było taniej niż wg szacunków zamawiającego. ZNTK Mińsk Mazowiecki zaproponowały kwotę 11.992.500 zł brutto, 12 miesięcy gwarancji oraz 240 dniowy termin wykonania. Oferta zmieściła się w kosztorysie zamawiającego, który na ten cel chciał przeznaczyć 12 225000 zł brutto. Zakup został dofinansowany z środków unijnych, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020.

W ramach modernizacji pojazd otrzymał nowe czoła, nie są one jednak elfopodobne, jak w przypadku modernizacji wykonywanych dla Przewozów Regionalnych. Pojawiła się też klimatyzacja, monitoring, system informacji pasażerskiej. Skład został pomalowany w warmińsko-mazurskie barwy. Jednostka zostanie przekazana Przewozom Regionalnym, które są operatorem w regionie.  

W zmodernizowanym pojeździe znajduje się m.in. 154 miejsc siedzących, cztery miejsca na przewóz rowerów czy miejsca dla niepełnosprawnych osób. Nie brakuje w nim również systemu informacji pasażerskiej oraz Wifi. Pojazd może rozwinąć maksymalną prędkość 120 km/h.

Jednostka została odkupiona od Kolei Mazowieckich przez ZNTK Mińsk Mazowiecki i zmodernizowana na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Marszałkowskiego. Warto przypomnieć, że Koleje Mazowieckie wystawiły na sprzedaż jeszcze jednostki EN57 o numerach: 1934, 1904, 1905, 1939, 1901, 1907, 1942, 1913, 1812, 1910, 1811, 1799, 1914 i 1000.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZNTK Mińsk Mazowiecki
EN57
warmińsko-mazurskie
modernizacja
  • Kamil Nowakowski – 18.10.2018

    Ale i tak nadal jest to poczciwy kibel 😂

  • Mateusz Jadziński – 18.10.2018

    WC z tego co widzę po oknach jest 1, a gdzie gniazdka elektryczne,tym bardziej że jest Wi-Fi???

  • pyrlander – 19.10.2018

    Mateusz Jadziński - gniazdka 230 V są pod fotelami, co widać na fotografiach.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....