TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Newag i PESA walczą o zamówienie SKM Warszawa
InfoRail.pl - Opublikowano: 10.01.2018 13:36:19 6 komentarzy
Newag i PESA walczą o zamówienie SKM Warszawa

Dwie oferty zostały złożone w przetargu na dostawę ezt-ów dla SKM Warszawa. Tańsza jest ta bydgoska.

PESA zaproponowała za dostawę 13 pociągów oraz ich utrzymanie kwotę 310 532 008 zł netto, zaś Newag – 323 353 000 zł netto. Oferty mieszczą się w budżecie zamawiającego. Obaj producenci zaoferowali też 96 miesięcy gwarancji. Na złożenie oferty nie zdecydował się Stadler.

Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów:

1. Cena dostawy 13 szt. Pojazdów oraz kosztu usług utrzymania 13 szt. Pojazdów przez okres 15 (piętnastu) lat, liczony indywidualnie dla każdego Pojazdu od dnia podpisania Protokołu odbioru Końcowego - waga 78;

2. Okres gwarancji na cały Pojazd (okres gwarancji na cały Pojazd nie może być krótszy niż okres 48 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy od dnia podpisania Protokołu odbioru Końcowego) - waga 15;

3. Czas dostarczenia pierwszych 3 (trzech) sztuk czteroczłonowych Pojazdów (maksymalny czas dostawy Pojazdów wynosi 18 miesięcy od dnia podpisania umowy) - waga 2;

4. Masa służbowa, tj. masa służbowa Pojazdu podzielona przez długość przedziału pasażerskiego pojazdu, inaczej masa 1m przedziału pasażerskiego pojazdu - waga 5.

Zamówienie dotyczy trzynastu pojazdów wraz z 15-sto letnim okresem ich utrzymania oraz pakietem szkoleń. Usługi utrzymania na poziomie P3 oraz P4 będą wykonywane w zakładzie producenta pojazdów lub miejscu przez niego wskazanym, spełniającym wymogi techniczne, zaś P1 i P2 na bocznicy kolejowej Warszawa Wola. Na przedmiot zamówienia składa się:

a. dostawa fabrycznie nowych ośmiu sztuk, fabrycznie nowych, normalnotorowych, pasażerskich, elektrycznych zespołów trakcyjnych pięcioczłonowych;

b. dostawa fabrycznie nowych pięciu sztuk fabrycznie nowych, normalnotorowych, pasażerskich, elektrycznych zespołów trakcyjnych czteroczłonowych;

c. dostawa i zainstalowanie fabrycznie nowego symulatora jazdy wraz z przeszkoleniem pracowników zamawiającego;

d. świadczenie usług obsługi na poziomie utrzymania P1-P4 dla każdego Pojazdu, przez okres 15 lat, licząc od daty dostawy dla każdego pojazdu oddzielnie;

e. dostarczenie wszelkiej dokumentacji, zgodnie z SOPZ;

f. uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń technicznych, dopuszczających pojazd do eksploatacji pojazdu kolejowego zgodnego z TSI wydane przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, wymagane oddzielnie dla każdego pojazdu w momencie dostawy;

g. przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego, w zakresie wskazanym w SOPZ;

h. dostarczenie wszelkiego niezbędnego oprogramowania zapewniającego sprawne funkcjonowanie systemów zgodne z wytycznymi zawartymi w SOPZ.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie dostawy dodatkowych ośmiu sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych, w tym siedmiu szt. pięcioczłonowych i jednej szt. czteroczłonowego ezt, w każdym przypadku wraz z wykonaniem obsługi na poziomie P1-P4 przez okres 15 lat.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Newag
SKM Warszawa
ezt
przetarg
  • YbG – 10.01.2018

    Zwycięstwo huhuhu

  • dziobak250 – 10.01.2018

    Oby wygrał Newag. Chociaż ciekawie byłoby zobaczyć ELFa 2 w barwach SKM Warszawa

  • anarh – 10.01.2018

    a SKM pkp wytarczą piekne odnowione EN. od gda . do wejher. i tak nie ma sie gdzie rozbójac . tylko 70 . . . ktoś kiedys musi spłacić te zakupy. kto ? a dlaczego Ja

  • Inpuls – 10.01.2018

    Stadler i tak się odwoła

  • Śwydrygiełło – 11.01.2018

    Elfy 2 w SKM, bardzo dobrze, nie mogę się już doczekać.

  • Mateusz281202 – 11.01.2018

    Elf jest lzejszy tak wiec tam 5 punktow maja, gwarancja- remis cena Pesa wyprzedza Newag. 2 punkty da termin dostawy to za malo dla Newagu wiec beda Elfiki

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....