TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Newag kończy dostawy Impulsów dla Zachodniopomorskiego w rekordowym tempie
InfoRail.pl - Opublikowano: 31.08.2018 09:19:41 3 komentarze
Newag kończy dostawy Impulsów dla Zachodniopomorskiego w rekordowym tempie

Ostatni zakontraktowany Impuls dla województwa zachodniopomorskiego jest już gotowy. Wczoraj (30 sierpnia) skład ED78-028 wyruszył w podróż z Nowego Sącza do Szczecina.

Dostawy wszystkich jednostek zostały zrealizowane przed terminem. Producent zapowiedział, że ostatni zostanie przekazany do końca sierpnia. Tak też się stało. Przypomnijmy, że pierwotnie ustalony harmonogram zakładał dostawę wszystkich jednostek do 20 grudnia 2020 roku. Oznacza to ponad dwuletnie przyśpieszenie dostaw. Wynik, trzeba przyznać, niespotykany!

Ostatnie, olbrzymie zamówienie województwa to łącznie 27 nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych Impusls, wartych ponad 400 mln zł. Dodatkowo producent, o czym informowaliśmy na łamach IndoRail.pl, dostarczył symulator ezt-a, który wykorzystywany jest do szkolenia maszynistów.

Wszystkie jednostki samorząd województwa przekazuje operatorowi publicznego transportu zbiorowego, jakim w regionie są Przewozy Regionalne. Miejmy nadzieję, że nie podzielą one losu składów spalinowych, które zostały przez przewoźnika, o czym informowaliśmy, zajeżdżone. Połowa z nich stoi obecnie odstawiona.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
Impuls
zachodniopomorskie
Przewozy Regionalne
  • Mateusz Hołdowicz – 31.08.2018

    Pesa Bydgoszcz . Brać przykład z spółki która robi lepszy sprzęt i dostarcza ją przed czasem. A nie tak jak wy z Elfami 2

  • Jakub Z Cieszyna – 31.08.2018

    Impulsów się nie da zajeździć ;)

  • przemas22223 – 31.08.2018

    Wszystko da się zajeździć, nawet impulsa.

  • zeus04 – 01.09.2018

    Słabe obłożenie robotą manufaktury, długie terminy i wysokie ceny, tylko po co przepłacać?

  • DarekP – 02.09.2018

    Zeus, Wtoje zdanie będzie słuszne, o ile PESA zacznie odpowiedzialnie pochodzić do przetargów, bo odpowiedzialnie nie znaczy po dumpingowych cenach i z nierealnym terminem dostawy. Bo przyznać musisz, że to, co obecnie przeżywają zrobili sobie na własną prośbę. Błędów w zarządzeniu ryzykiem, produkcję i planowaniem nie można tłumaczyć chęcią rozwoju. Ale firma była prywatna i sama sobie wyznaczała standardy. A teraz państwo musi to poprawiać, biorąc m.in. pod uwagę negatywne skutki braku konkurencji na polskim rynku.Newag będzie manufakturą, ale wciąż jest na powierzchni, mniej ryzykując, nie straciła.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....