TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Newag liczy na Niemcy. W kręgu zainteresowań Holandia i Belgia
PAP InfoRail - Opublikowano: 01.12.2016 13:04:27 5 komentarzy
Newag liczy na wejście do Niemiec

Newag wiąże duże nadzieje z rynkiem niemieckim, mając jednak świadomość, że jest to rynek bardzo wymagający, aby uzyskać do niego dostęp konieczne jest spełnienie wyśrubowanych norm technicznych.

Spółka przygotowuje się do szerszego wyjścia ze sprzedażą za granicę. Jakubas ocenia, że to dobry moment na przygotowania, bowiem na rynku krajowym przez sześć najbliższych lat będzie bardzo dużo pracy.

"Zakładamy, że do połowy 2017 r., dostaniemy niemiecki certyfikat dla naszego zakładu produkcyjnego. Następnie czeka nas homologacja pojazdu, co potrwa prawdopodobnie do połowy 2018 roku. Będziemy więc gotowi do uruchomienia sprzedaży na tamtym rynku w 2018-2019 r." - ocenia Zbigniew Jakubas, właściciel Newagu.

"Interesują nas również takie kraje jak Holandia, Włochy, Belgia. W krótkim czasie najbardziej perspektywicznymi rynkami zagranicznymi będą Włochy, a także Bułgaria i inne kraje, do których zamierzamy dostarczać pociągi metra w partnerstwie z Siemensem. Mamy z Siemensem porozumienie o współpracy, zarezerwowaliśmy część mocy produkcyjnych pod kontrakty z tym partnerem" ? dodał Jakubas.

W grudniu zeszłego roku Newag podpisał z włoską Ferrovie Del Sud Est E Servizi Automobilistici umowę ramową na dostawy do 15 elektrycznych zespołów trakcyjnych. Wartość zamówień udzielonych na podstawie umowy ramowej może wynieść maksymalnie 60,5 mln euro netto (ok. 262,9 mln zł). Zawarł też wówczas pierwszą umowę wykonawczą na dostawę pięciu elektrycznych zespołów trakcyjnych o wartości 20,2 mln euro.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
Niemcy
  • dyzio – 01.12.2016

    pan Jakubas myśli że wszystko można kupić, oby się nie przeliczył w swym liczeniu. EBA nie jest do kupienia i wygrania w przetargu pod stołem. A tak nawiasem już jeden producent zachodni pokazał wam co potraficie i gdzie jest wasze miejsce w szeregu

  • sphinx – 01.12.2016

    Jak pokazała Pesa konieczne jest nie tylko spełnianie norm, ale również własnych deklaracji. U nich nie ma tak jak w Polsce, że deklarujesz jedno, dostarczasz drugie, a zamawiający przymyka oko. Tak przeczołgają cię za każdą próbę zrobienia ich w wała. Dlatego Pesa ma problemy.

  • advisor – 01.12.2016

    Czarno to widzę, ale niech próbują. Prędzej by kogoś w rejonie basenu Morza Śródziemnego poszukali.

  • www – 01.12.2016

    A po co robić homologację pojazdu, którego Niemcy nie zamówili? Przecież jeżeli coś zamówią to i tak będzie to coś innego niż homologowany pojazd, bo nie raczej nie kupują pociągów z półki, ale stawiają takie wymagania, że trzeba przygotować całą nową serię.Skoda nie uzyskała pełnej homologacji, a Newag da radę? Pożyjemy zobaczymy.

  • sphinx – 03.12.2016

    Newag znów pojechał po bandzie z przetargiem dla Kolejki Małopolskiej wyrywając go Pesie. Ale na ŁKA to już przegiął maksymalnie - podskoczył Stadlerowi, więc się przejedzie na tym, oj przejedzie...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....