TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Newag mierzy się ze skomplikowanymi włoskim procedurami
InfoRail.pl - Opublikowano: 30.10.2017 09:13:36 7 komentarzy
Newag mierzy się ze skomplikowanymi włoskim procedurami

Przy okazji targów Trako w Gdańsku udało nam się wyjaśnić kwestię ezt-a na rynek włoski, wyprodukowanego przez Newag. Pojawiały się bowiem niedopowiedzenia co do samego pojazdu, a konkretnie co do jego generacji.

To Impuls II w wersji dla Bari – stanowczo stwierdza Józef Michalik, wiceprezes Newagu. Co zatem dzieje się z bliźniaczym do pokazywanego na gdańskich targach pojazdem, który jest już we Włoszech?

Złożyliśmy dokumenty we włoskiej agencji bezpieczeństwa ANSF. Będą one stanowić podstawę do otrzymania zezwolenia na przeprowadzenie jazd dynamicznych – wyjaśnia Józef Michalik. Trzeba bowiem pamiętać, że badania pojazdów we Włoszech przebiegają nieco inaczej niż w Polsce. Jak wyjaśnia wiceprezes nowosądeckiej firmy w Polsce pojazd powierzany jest Instytutowi Kolejnictwa, który na torze doświadczalnym w Żmigrodzie wykonuje sekwencję wymaganych badań. Ograniczone są w ten sposób wyjazdy pojazdu na szlaki kolejowe. We Włoszech jest inaczej. Włosi nie posiadają toru testowego, stąd też wszystkie badania wykonuje się na szlakach sieci kolejowej. Aby to wykonać trzeba mieć tymczasowe zezwolenie na wykonanie jazd dynamicznych od agencji bezpieczeństwa.

Dokumenty zostały złożone w lipcu 2017 roku. Agencja ma czas do końca października. W tej chwili trwa przygotowywanie i optymalizowanie, w porozumieniu z podmiotem odpowiedzialnym za bezpieczeństwo, szlaków kolejowych, na których Impuls II będzie testowany – mówi Józef Michalik.

Czy dalej będzie łatwiej? Wydawać się bowiem może, że doświadczenie zdobyte przy pierwszym zamówieniu może zostać wykorzystane w przyszłości. Nie możemy generalizować. W przypadku pojazdów trzyczłonowych może tak. Ale już dla dwu, cztero czy pięcioczłonowych pojazdów będziemy przechodzić taką samą procedurę. Teraz uczymy się. Mam nadzieję, że każde kolejne postępowanie o zezwolenie na dopuszczenie do eksploatacji będzie łatwiejsze – stwierdza Józef Michalik.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
Impuls II
Bari
Włochy
  • NS – 30.10.2017

    Życie weryfikuje, a początkowo zapewnienia przecież były zdobyć homologację i wyjechać na tory w grudniu 2016.

  • YbG – 30.10.2017

    Hahaha koniczek juz moze pakowac walizki...widac ze bankructwo newsgu jest blisko.........

  • Edi – 30.10.2017

    Akurat Newag ma świetną sytuację finansową

  • Aurot – 30.10.2017

    Czemu wszyscy tak plują na polskie firmy?

  • www – 30.10.2017

    @Aurot Bo poza marudzeniem sami nie potrafią nic wymyślić i zbudować. Przecież im się należy...

  • – 30.10.2017

    Folksdojcze nie lubią polskich firm

  • elwu – 07.11.2017

    Chyba ruskoluby.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....