TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Newag nie chce utrzymywać wyprodukowanych przez siebie pociągów?
InfoRail - Opublikowano: 18.11.2016 10:06:24 7 komentarzy
Newag nie chce utrzymywać wyprodukowanych przez siebie pociągów?

Newag wycofał przed upływem terminu składania ofert swoją ofertę w przetargu na wykonanie obsługi technicznej trzeciego poziomu utrzymania spalinowych zespołów trakcyjnych dla PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście.

W grze pozostał zatem Serwis Pojazdów Szynowych ASO Piotr Mieczkowski. W części rzecz jasna dotyczącej składów wyprodukowanych przez Newag. PESA ofertę na utrzymanie swoich pojazdów złożyła, ale zaproponowała cenę wyższą niż konkurent ? wspomniany ASO Mieczkowski.

W przetargu zostały złożone następujące oferty:

Oferent

Kwota brutto (zadanie 1)

Kwota brutto (zadanie 2)

Termin wykonania (w odniesieniu do poszczególnych pojazdów)

Newag

Oferta wycofana

ASO Mieczkowski

2102070 zł

4323450 zł

15 dni roboczych

PESA

-

4498688,10 zł

15 dni roboczych

Przypomnijmy, że zamówienie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza obejmuje obsługę trzech pojazdów (serii SA138 nr 001 oraz serii SA137 nr 001 i 002), druga zaś ? dziesięciu pojazdów (serii SA136 nr 013, 014, 015, 016, 017, 018, 019, SA133 nr 029, 030, 031).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Newag
ASO Mieczkowski
  • Trw – 18.11.2016

    Bardzo slabo

  • yogeeboo – 18.11.2016

    Biorąc pod uwagę ilość zamawianych nowych składów i potencjalne wygrane newagu - trudno się dziwić - poco zajmowac się utrzymaniem kilku szt z małą marżą jak można produkować kilkadziesiąt wysokomarżowych nowych składów. Utrzymaniem niech się ASO zajmuje - dla każdego wystarczy miejsca ;)

  • Pogryzli – 18.11.2016

    A to ta firemka co zrąbała wizualnie SA134-006, śmiech na sali co ASO Mieczykowski z niego zrobił

  • www – 18.11.2016

    Czemu piszecie o Newagach a na zdjęciu jest Pesa?

  • Johnny – 18.11.2016

    Brak im mocy przerobowych po problemach z pracownikami?

  • Tigra – 18.11.2016

    Pytanie czy PESA utrzymuje swoje pojazdy? Jesli newag nie to po cholerę kupują od nich.

  • yogeeboo – 19.11.2016

    @Tigra - a ty stary samochód też serwisujesz u producenta? Są niezależne warsztaty i duża cześć je wybiera - tak samo z pociągami - przecież newag mógł dąć cenę zaporowa za to utrzymanie np 40 mln - i nie wycofywać oferty - wybrali by go?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....