TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Newag widzi w Polsce zapotrzebowanie na hybrydy
InfoRail.pl - Opublikowano: 26.09.2019 09:26:44 1 komentarz
Newag widzi w Polsce zapotrzebowanie na hybrydy

Nawet 50 hybryd mogą kupić polscy przewoźnicy. Tak zapotrzebowanie na tego typu pojazdy ocenia szef Newagu Zbigniew Konieczek.

Nowosądecka firma – jako pierwszy polski producent – przygotował taki właśnie pojazd. I, jak informowaliśmy na łamach InfoRail.pl pokazał go na targach w Gdańsku.

Hybryda Newagu może kursować na trasach zelektryfikowanych, z wykorzystaniem pantografu, i na silniku spalinowym, na liniach niezelektryfikowanych.

Co ciekawe, wcale nie jest przesadzone, że takie pociągi muszą trafić do przewoźników regionalnych. Na szczegóły jednak jeszcze za wcześnie.

Przypomnijmy, że 36Weg może kursować z prędkością 160 km/h na liniach zelektryfikowanych i 120 km/h na silniku spalinowym. Bo w taki został wyposażony ten skład.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
hybryda
  • mechanik – 26.09.2019

    Brawo, tak trzymać

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....