TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Newag: Wiedzieliśmy, że we Włoszech nie będzie łatwo
InfoRail.pl - Opublikowano: 18.07.2017 13:24:32 7 komentarzy
Newag: Wiedzieliśmy, że we Włoszech nie będzie łatwo

Wczoraj Newag poinformował o złożeniu do Narodowej Agencji Bezpieczeństwa Kolejowego kompletu dokumentów stanowiących podstawę do wydania przez nią tymczasowego zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji pojazdu IMPULS II celem wykonania testów dynamicznych.

Jakiś czas temu o włoskich Impulsach II rozmawialiśmy z Wiceprezesem nowosądeckiego producenta – Józefem Michalikiem, który nie ukrywał, że zdobycie wszystkich stosownych dopuszczeń we Włoszech nie będzie łatwe.

Wszystkie testy, kompletowanie dokumentów i ich składanie biegnie w takim tempie, w jakim biec powinno – mówił nam Józef Michalik. To są Włochy, to tempo jest inne w niektórych sytuacjach – dodał. Jak łatwo domyśleć się jest ono wolniejsze aniżeli w przypadku chociażby polskiej procedury dopuszczeniowej.

Spodziewaliśmy się, że ten proces nie będzie krótki – mówił otwarcie wiceprezes Newagu. W Polsce, aby dopuścić pojazd potrzeba kilku miesięcy, we Włoszech jest to z reguły rok. Nie jesteśmy zaskoczeni tempem tych prac, tym bardziej, że są to pierwsze pojazdy, które spełniają normy TSI z 2014 roku – dodał Józef Michalik.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
Impuls II
Bari
Włochy
homologacja
  • ? – 18.07.2017

    to jednak jest impuls 2 ???

  • www – 18.07.2017

    Tak. Miał być Impuls 2 i jest.

  • Www – 18.07.2017

    Nie miał być. Konieczek mówił że łka dostanie 2

  • NS – 18.07.2017

    Nie ma łatwo, nie ma łatwo, życie weryfikuje, przecież początkowo dostawa pierwszych 5 sztuk miała być w grudniu 2016, a tu homologacje wciąż trwają.

  • YbG – 18.07.2017

    No i sie wylozyli....ile to juz maja opoznienia dla FSE....amatorstwo...mtaczki projektowac a nie pociagi

  • kolejFAN – 19.07.2017

    brzydki ten impuls. Malowanie kanciasto-turpistyczne zalatujące karpiem. Z fajnych składów (impuls,elf) schodzą na psy zarówno sepsa jak i nejwah...

  • advisor – 19.07.2017

    @WwwTo jest jak najbardziej Impuls 2. Najpierw mieli go dostać włosi, potem taki sam zaoferowali ŁKA. @kolejFANMalowanie to kwestia zamawiającego - takie mają barwy to takie dostali, w barwach KMŁ lub KM wyglądałby znacznie lepiej. Sam skład wygląda dobrze, nie ma rewolucyjnych zmian względem Impulsa 1. Co do Elfa to się zgadzam, druga wersja wygląda bardzo ciężko w porównaniu z poprzednią.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....