TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Newag wygrywa w Zachodniopomorskim
InfoRail - Opublikowano: 01.08.2016 14:22:46 12 komentarzy
Newag wygrywa w Zachodniopomorskim

Całkiem szybko rozstrzygnięty został przetarg na dostawę ezt-ów dla województwa zachodniopomorskiego. Tamtejszy Urząd Marszałkowski poinformował dziś o wyborze oferty złożonej przez Newag.

Zamówienie dotyczyło wykonania i dostawy 17 elektrycznych zespołów trakcyjnych do obsługi regionalnych połączeń kolejowych. Inwestycja kosztować będzie ponad 250 mln zł i w większości sfinansowana będzie z funduszy unijnych.

W ramach zamówienia zakupionych zostanie 12 sztuk trzyczłonowych i 5 czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Przetarg zakłada opcję zwiększenia zamówienia o dodatkowych 10 sztuk EZT. Poziom dofinansowania Projektu w ramach Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego może wynieść 85%. Pozostałe środki pochodzić będą z funduszu kolejowego i środków własnych Województwa.

Zakup nowych pojazdów kolejowych pozwoli zabezpieczyć potrzeby taborowe Województwa.

- Jako Województwo Zachodniopomorskie zainwestowaliśmy w nowoczesne pociągi już 600 mln zł i dziś możemy pochwalić się jednym z najnowocześniejszych taborów w Polsce. Ale nie poprzestajemy na tym i kontynuujemy powiększanie floty, tak aby wszystkie połączenia na Pomorzu Zachodnim były obsługiwane pojazdami gwarantującymi komfort i bezpieczeństwo podróży. Zgodnie z ofertą, trzy pierwsze EZT-y dotrą do nas nie później niż do końca maja przyszłego roku. Wierzę jednak, że uda się to zrobić szybciej - mówi marszałek Olgierd Geblewicz.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział trzy firmy: Stadler Polska Sp z.o.o., PESA Bydgoszcz S.A., NEWAG S.A. Najwyżej została oceniona oferta NEWAG S.A., opiewająca na sumę 250 797 000 zł.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
zachodniopomorskie
  • sheva17 – 01.08.2016

    To dobra wiadomość:).

  • Tylko teraz niech Newag nie płacze, że – 01.08.2016

    przegra na Śląsku

  • YburG – 01.08.2016

    Konieczek jeszcze sie przejedzie na tych pociagach. Buhahahaha a my wygramy reszte. W lodzi jestesmt faworytem.

  • krakowianin – 01.08.2016

    Brawo Newag !

  • Ja – 01.08.2016

    Gratulacje dla woj. zachpom. Beda mieli pociagi jezdzace a nie walajace sie po krzakach.Szczesliwie pesowy kolejny wynalazek ich ominal

  • Diagnosta – 02.08.2016

    Całkiem normalnie rozstrzygnięty przetarg /nie rozumiem skąd bierze się to zdziwienie w pierwszych słowach tekstu powyżej/. Czas od otwarcia kopert jaki upłynął, a przede wszystkim rozsądek urzędników zawarty w słowach "... kontynujemy powiększanie floty, tak aby wszystkie połączenia na Pomorzu Zachodnim były obsługiwane pojazdami gwarantującymi komfort i bezpieczeństwo podróży" nie powinny dziwić nikogo kto poważnie podchodzi do problemu wymiany starego taboru. Zaskakuje jednak z jakiś powodów autora. Z jakiego powodu, tego nie wyjaśnił, ale to już jego problem. Wracajac do tematu. Byłoby dobrze, gdyby rzeczywiscie szybciej pojawiły się te EPZ-y na torach niż zakłada to umowa, a przy tym były conajmniej równie dobre jak te obecnie użytkowane przez zachodniopomorskie. Wybór wyjatkowo rozsądny. Gratulacje dla Newagu i dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.Tak notabene do redaktora kontynujemy, a nie "kontynuujemy"

  • Londynczyk – 02.08.2016

    Do Diagnosty:Nota bene piszemy osobno :)

  • Ja – 02.08.2016

    Do Diagnosty:Pesa jest sponsorem tego portalu, wiec redaktorki ubolewaja z przegranej Pesy

  • tubylec – 02.08.2016

    @LondynczykZdanie kończymy kropką.

  • Diagnosta – 02.08.2016

    Do @LondynczykPolecam zajrzeć do słownika PWN zanim cokolwiek napiszesz.http://sjp.pwn.pl/slowniki/notabene.html

  • jatal – 02.08.2016

    @ DiagnostaCzepiasz się z niewiadomych powodów.W porównaniu z większością przetargów z ubiegłego roku albo ogłaszanych przez PKP-IC tempo ogłoszenia zwycięzcy było naprawdę szybkie. Przy różnicy między ofertami zaledwie 0,5 procenta to raczej mówimy o przypadku niż o "rozsądnym wyborze". No i jeszcze... "co najmniej" oraz "jakichś powodów".

  • gd – 07.08.2016

    jatal, w tym wszystkim najważniejsze jest, że województwo będzie miało kolejny sprzęt od solidnego dostawcy. Tylko i aż tyle. A to, że ciebie pupka tak boli i musisz tradycyjnie się wyżalić, nikogo tak naprawdę nie interesuje, oprócz tego, że naprawdę przykro czytać co piszesz.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....