Nie będzie manewrówek dla PCC Intermodal
PCC Intermodalunieważnia postępowanie na dostawę zmodernizowanych spalinowych lokomotywmanewrowych służących do obsługi terminali kontenerowych wraz ze świadczeniemusługi serwisu.
Jak można było się domyśleć już w momencie ogłoszeniaprzetargu dostawa lokomotyw, które chciano pozyskać na rynku jest znikoma.Przedmiotem zamówienia były bowiem trzy lokomotywy zmodernizowane w oparciu owsad (elementy konstrukcyjne) lokomotyw SM42 (obecnie już nieprodukowanych),które zostaną poddane gruntownej przebudowie.
Wymagania odnośnie konstrukcji lokomotywy:
— przeznaczenie do jazdy manewrowej oraz pociągowej po torzeo szerokości 1435 mm,
— szerokość lokomotywy – max 3150 mm, wysokość max 4540,
— maksymalny dopuszczalny nacisk na tor – do 20 ton na oś,
— podwozie wózkowe. Ilość wózków 2,
— ilość silników trakcyjnych 4 – po jednym na każdą oś,
— moc silnika trakcyjnego minimum 170 kW,
— moc znamionowa silnika spalinowego minimum 700 kW.
Zakup lokomotyw miał zostać dofinansowany z funduszyunijnych.
Przypomnijmy, że w ubiegłym tygodniu Spółka PCC Intermodalogłosiła przetarg na dostawę siedmiu lokomotyw wielosystemowych.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze