TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Nie ma chętnych na lokomotywy SP32. Przewozy Regionalne nie rezygnują
InfoRail.pl - Opublikowano: 30.08.2019 14:45:02
Nie ma chętnych na lokomotywy SP32. Przewozy Regionalne nie rezygnują (źródło: Wikipedia/bruksel - Garnek.pl, lic. CC BY-SA 2.5 pl)

Nie było chętnych na zakup od Przewozów Regionalnych lokomotyw serii SP32. Przewoźnik jednak nie rezygnuje i po raz trzeci wystawia je na sprzedaż.

I tak do kupienia są:

SP32-201 z 1988 roku za 490.000 zł;

SP32-202 z 1987 roku za 490.000 zł;

SP32-203 z 1987 roku za 490.000 zł;

SP32-204 z 1987 roku za 490.000 zł;

SP32-205 z 1989 roku za 695.000 zł;

SP32-207 z 1988 roku za 530.000 zł;

SP32-208 z 1988 roku za 820.000 zł;

SP32-209 z 1988 roku za 760.000 zł;

SP32-210 z 1989 roku za 875.000 zł.

Ceny zatem dokładnie takie same jak poprzednio. Trudno zatem liczyć na znalezienie kupca, skoro poprzednio nikt się tymi maszynami nie zainteresował.

Dalej nie wiadomo natomiast co stanie się z lokomotywą SP32-206, która jako ostatnia tej serii zjechała ze szlaków. Kilkukrotnie podejmowaliśmy próbę znalezienia odpowiedzi na pytania o przyszłość tej maszyny. Bezskutecznie.

Lokomotywy tej serii były budowane przez fabrykę FAUR Bukareszt w latach 1985-1991. Cechowały się od początku ich eksploatacji dość dużą awaryjnością. W związku z tym część maszyn została zmodernizowana. Egzemplarz oznaczony numerem 206 był jednym z nich.

Oferty na zakup wskazanych spalinówek można składać do 9 września 2019 roku. I ważna informacja. Nie trzeba nic ciąć po zakupie, czyli lokomotywy teoretycznie będą mogły jeździć dalej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
SP32
Przewozy Regionalne
lokomotywa
  • Tadeusz Mandziej – 30.08.2019

    Po tylu negatywnych opiniach na temat tego sprzętu w prasie to raczej nie możliwe ,no chyba że bedą to loki na bocznicy do przetoku ,a nie do planowej pracy to moze przy niskiej cenie ,jakaś firma to zakupi.Z drugiej strony patrząc na stosunek ,rozwój i ilosc bocznic-czynnych to może być WIELKA sprawa i wyzwanie,gdyż bocznice znikają tak szybko jak woda na pustynii,ale to już inny problem,są powody....stosunek obciążeń transportu szynowego a drogowego...

  • Anh Minh Nguyen – 30.08.2019

    Nawet zlomarz nie jest zainteresowany xDDDDDD

  • Kamil Orłowski – 30.08.2019

    Aso Mieczkowski Inowrocław Metrans

  • Irek Zbirek – 30.08.2019

    A w Bieszczady pchają Fabloki. Co chwilę słyszę o braku lokomotyw i pożyczaniu nurków, a tu proszę, są dostępne. Z Rzeszowa do Zagórza mogłyby iść, jak szynobusy się zepsują

  • Kamil Orłowski – 30.08.2019

    Do Pesy Bydgoszcz na modernizacje a potem wiele firm by kupiło

  • Kamil Orłowski – 30.08.2019

    Newag,Metrans Polonia,Morvi sp.z.o.o.,ALS S.C.Stary Sącz,Ecco Rail,Karpiel sp.z.o.o.,NKN Usługi Kolejowe-Szczecin,PPM-T w Gdańsku,Rail Polska,SKPL cargo.Znając życie nikt ich nie kupi a mogłby jeździć jeszcze długo.

  • Artur Pióro – 31.08.2019

    A ktoś może wie co z losem strażaka 206? Pr-y maja jakieś plany dla niego?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....