TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Nie ma chętnych na prace kolejowe w Podlaskiem
PAP InfoRail.pl - Opublikowano: 15.05.2018 13:07:45
Nie ma chętnych na prace kolejowe w Podlaskiem

PKP PLK unieważniły kilka przetargów związanych z różnymi inwestycjami na kolei w Podlaskiem, bo nie zgłosiła się żadna firma zainteresowana przeprowadzeniem tych prac, czy nawet dostawą szyn - poinformował PAP Karol Jakubowski z biura prasowego PKP PLK.

Żadna firma nie zgłosiła się do przetargu na rewitalizację linii kolejowej nr 36 na odcinku Łapy-Śniadowo-granica województwa. Postępowanie będzie powtórzone. Inwestycja ma być dofinansowana z UE z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2014-2020.

Żadna firma nie zgłosiła się też do przetargu, w którym PKP PLK chciały kupić szyny i podkłady kolejowe na potrzeby modernizacji linii kolejowej nr 59 na odcinku: granica państwa - Chryzanów i na linii 31: granica państwa - Siemianówka. Przetarg został unieważniony.

Karol Jakubowski poinformował PAP, że te zakupy będą teraz elementem projektów związanych z rewitalizacją linii 59 oraz inwestycji planowanej na kolejowym przejściu granicznym Siemianówka -Świsłocz (inwestycja do dofinansowania z UE z Regionalnego Programu Operacyjnego, na przejściu w Siemianówce - ze środków krajowych). Przetargowe oferty mają być otwarte 24 maja. "Do tego czasu Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie zmieniona tak, aby tym razem wykonawcy złożyli oferty na całość prac projektowych i robót budowlanych wraz z materiałami budowlanymi" - wyjaśnił Jakubowski.

Podobne rozwiązanie PKP PLK zastosuje w przypadku modernizacji międzynarodowej trasy Rail Baltica na ok. 70-km odcinku od Czyżewa do Białegostoku. Ponieważ nie zgłosiła się żadna firma zainteresowania dostarczeniem szyn kolejowych na potrzeby tej inwestycji, ten element będzie włączony do przetargu na prace budowlane, który ma być ogłoszony we wrześniu 2018 r.

"Realizacja całego projektu nie jest zagrożona. Zakup szyn miał być działaniem wyprzedzającym. W związku z tym dostawa szyn zostanie włączona do zasadniczego kontraktu na wykonanie robót modernizacyjnych i realizowana będzie przez wykonawcę, zgodnie z przyjętym harmonogramem robót" - poinformował Karol Jakubowski.

Trasa E75 Rail Baltica to kluczowa inwestycja kolejowa w regionie, element transeuropejskiego korytarza transportowego. Prowadzi z Berlina, przez Warszawę, do Helsinek. W Polsce ma być zmodernizowanych 341 km tej trasy: Warszawa-Sadowne-Czyżew-Białystok-Ełk do Trakiszek na granicy z Litwą.

Jak wcześniej szacowało PKP PLK, odcinek Czyżew-Białystok ma kosztować ok. 1,6 mld zł. Inwestycja jest dofinansowana z UE z programu CEF (Connecting Europe Facility - Łącząc Europę).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
Podlaskie
przetarg
  • Kaczmarek Mateusz – 15.05.2018

    No fakt, bardzo śmieszna sytuacja, że zapuszczony rejon Polski, będzie dalej zapuszczony. Jeden z bardziej malowniczych i interesujących.

  • Zdzisław Smoliński – 15.05.2018

    Bo zbierają oszuści oszczędności, z których to zaoszczędzonych już 4 mld zł mieli dobudować 2 tory z Katowic Ligoty do Dąbrowy Górniczej, po czym oszuści się wycofali z własnych obietnic.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....