TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Niedawno przebudowana linia helska ma słabą przepustowość. Będą poprawiać
InfoRail.pl - Opublikowano: 18.03.2019 10:42:00
Niedawno przebudowana linia helska ma słabą przepustowość. Będą poprawiać

PKP PLK niedawno zakończyły przebudowę linii nr 213 Reda – Hel. Po kilkunastu miesiącach okazało się, że ta ma słabą przepustowość i trzeba ją znowu … przebudować.

Spółka właśnie ogłosiła przetarg na opracowanie dokumentacji przygotowawczej dla Projektu "Poprawa przepustowości na linii nr 213 Reda–Hel" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014–2020. Szacunkowa wartość to 2 000 000.00 PLN netto.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji przygotowawczej, której jednym z elementów jest Studium Wykonalności, będące podstawowym dokumentem, składanym przy aplikowaniu o dofinansowanie ze środków UE w ramach dowolnego programu operacyjnego, opisującym przedsięwzięcie, a także zasadność i wykonalność jego realizacji w określonym wariancie. Opracowanie powinno w należyty i dokładny sposób dostarczyć Zamawiającemu i instytucjom odpowiedzialnym za wdrażanie projektów finansowanych ze środków publicznych w Polsce, podstaw do podjęcia decyzji finansowych i rzeczowych odnośnie realizacji projektu. Opracowanie będzie podstawowym dokumentem dla realizacji całego projektu – rozwiązania i koncepcje w nim zawarte staną się podstawą do opracowania pozostałych elementów dokumentacji i etapów w ramach projektu.

Zamawiający oczekuje od Wykonawcy realizacji następujących celów:

1) określenie optymalnego wariantu inwestycyjnego realizacji projektu, w kontekście prognoz przewozowych i przyszłych potrzeb eksploatacyjnych i utrzymania, ze szczególnym uwzględnieniem ruchu regionalnego;

2) określenie modelu finansowania projektu;

3) kompleksowe przedstawienie uwarunkowań i rekomendacja najlepszych rozwiązań realizacji projektu.

Oferty można składać do 24 kwietnia 2019 roku, zaś opracowanie ma być gotowe do końca 2020 roku.

Przypomnijmy, że linia helska wykorzystywana jest optymalnie w zasadzie jedynie w okresie wakacyjnym. Obecnie część składów Przewozów Regionalnych dociera jedynie do Władysławowa, skąd garstka zazwyczaj pasażerów jedzie dalej autobusem komunikacji zastępczej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
Hel
  • Aleksander Wiącek – 18.03.2019

    Ten romantyzm... gdy jedziesz pociągiem z Wawy do Lublina jakieś 60 kmh między Rembertowem a Mińskiem, a w oddali widzisz koniec towarowego ;)

  • Wojciech Koliński – 18.03.2019

    Tym się powinna zająć prokuratura. Remont był niedawno. Ktoś kasę wyciągnął? Po co kolejny remont? Albo... dlaczego wtedy tego nikt nie zrobił?

  • Marcin Sudi Sudione – 18.03.2019

    Tak się robi PKB naszym pięknym kraju.😍 Zamknijcie oczy i wyobraźcie sobie, że wyremontowaliśmy wszystkie linie kolejowe w Polsce. Cała praca została wykonana wzorowo.💪 ...i co teraz? Wszyscy na bruk?! Nie! Każdy chce mieć pracę do szczęśliwej emerytury, ludzie zajmujący się remontami też. Po co komu jakieś KDP?! Zobaczcie jak się podnosi prędkość na CMK. Ten kabaret będzie trwał jeszcze 20 lat póki nie umrze pokolenie pamiętające komunę. Niestety.😭

  • Łukasz Bieniasz – 18.03.2019

    Dodatkowa krawedz peronowa we Władysławowie do kończenia pociagòw

  • Sławomir Jaworski – 18.03.2019

    Po co robić remont, skoro po nim będzie drugi? A może to ukryte przygotowanie do elektryfikacji tej linii?! Wyraźnie ktoś chce postawić na swoim!

  • Zenon Lipka – 18.03.2019

    dołożyć drugi tor ?

  • Tomasz Koliński Kolins – 18.03.2019

    A pamiętam jak przed remontem nawet w jego trakcie było mówione a po co :-).

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....