TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Niemieckie Linki wożą pasażerów!
InfoRail.pl - Opublikowano: 13.07.2018 10:24:01 4 komentarze
zdjęcie ilustracyjne (foto: PESA)

Linki, które PESA przekazała Deutsche Bahn, rozpoczęły testowe jazdy z pasażerami.

Taką informację podał portal Railcolornews. Pierwszy raz na trasę wyjechały w dniu 11 lipca 2018 roku jednostki o numerach 632 107/607 i 108/608. Obsłużyły połączenia w sieci Sauerland w zachodniej części Niemiec.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl niedawno EBA wydał zezwolenie dla Pesy i DB Regio na rozpoczęcie kursowania dla dwuczłonowych jednostek spalinowych serii 632. Na zezwolenie nadal oczekują składy trzyczłonowe. Do obsługi sieci Sauerland Pesa ma dostarczyć 20 składów dwuczłonowych i 16 trzyczłonowych.

Umowę ramową na dostawę 470 pociągów spalinowych dla Deutsche Bahn PESA podpisała we wrześniu 2012 roku. Kontrakt ma wartość ok. 1,2 mld euro.

Poniżej film z przejazdu:


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
DB
Link
  • Jakub Kowalczyk – 13.07.2018

    Piękna sprawa, brawo 👏

  • Sebastian Klonek – 13.07.2018

    Widziałem ostatnio w Meschede. Super się prezentuje.

  • mechanik – 13.07.2018

    ...a pasażerowie w stonowanym ale stanowczym tonie wykazują ich pierwsze dające w kość braki typu skrzypienie na ostrzejszych łukach, efekt a'la kibel etc. Po tej stronie Odry to jakoś nie dziwi...

  • Karol Zub – 13.07.2018

    Gratki, to naprawdę jest nie lada osiągnięcie, które po prostu wypada docenić.

  • czyngis – 13.07.2018

    @mechanik zapomniałeś dodać, że nie brakuje też stanowczych pochwał w kierunku Linków i bardzo pozytywnych recenzji, poza tym wiele z uwag można spokojnie skorygować, jak te z głośnością komunikatów. Ja posłużę się natomiast wypowiedzią jednej z pasażerek: "mega zug" :)

  • mechanik – 14.07.2018

    @czyngis Nie zapomniałem, tylko poprawne wykonanie zamówienia traktuję jako coś oczywistego. Ale jak widać, inni są już przyzwyczajeni do innych standardów, niestety. Przypomnę tu tylko, że pojazd pod nadzorem niemieckim został praktycznie całkowicie przebudowany, a zakład nauczył się np. wykonywać poszycie w standarcie umożliwiającym wymianę szyb pomiędzy sobą, czy też wykonać wózki spełniające wymogi niemieckiego przewoźnika. Nie mają już praktycznie nic wspólnego z pierwowzorem. Dobry nadzór potrafi zdziałać cuda. A na końcu pozytywny finał, co naprawdę cieszy.

  • Kaszebe – 15.07.2018

    @czyngis. A gdzie znalazłeś taką wypowiedź,w TVP Info? Na filmiku nic nie ma ; ))

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....