TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Nowe perony na trasie z Siedlec do Terespola
INFORAIL/PKP PLK - Opublikowano: 06.08.2014 14:08:03
Nowe perony na trasie z Siedlec do Terespola
Pasażerowie mogą już korzystać z nowego peronu na stacji Łuków Zapowiednik –poinformował rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Mirosław Siemieniec. W przyszłym tygodniu oddany do użytku zostanie drugi obiekt w tej lokalizacji. W ramach modernizacji linii kolejowej na odcinku Siedlce –Terespol trwają również intensywne prace w Siedlcach i Międzyrzecu Podlaskim. Unowocześnienie ponad 30 przejazdów, 9 peronów, 6 nastawni, 4 wiaduktów oraz 2 podziemnych przejść i kładki dla pieszych zakłada projekt modernizacyjny linii kolejowej Siedlce –Terespol. Inwestycja obejmuje także roboty torowe, po zakończeniu których pociągi na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h (osobowe) i 120 km/h (towarowe). Poprawi się również płynność ruchu kolejowego. Wzrośnie poziom bezpieczeństwa dzięki budowie bezkolizyjnych przejazdów kolejowo-drogowych oraz zamontowaniu monitoringu na każdej stacji oraz na przejazdach.Nowe perony w Łukowie Prace realizowane na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. koncentrują się przede wszystkim na terenie Siedlec, Łukowa i Międzyrzeca Podlaskiego. Roboty są prowadzone etapowo, aby ograniczenia w ruchu kolejowym były jak najmniejsze. W Łukowie Zapowiedniku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oddały już do eksploatacji peron nr 1, na którym niebawem pojawi się mała infrastruktura, czyli wiaty, ławki itp. - Na końcowe odbiory czeka peron nr 2, który planujemy udostępnić pasażerom w następnym tygodniu –informuje Marta Guz, kierownik kontraktu z PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. –Na etapie wykończeniowym jest peron nr 2 w Łukowie, gdzie wykonawca kładzie kostkę brukową i przygotowuje się do instalacji wiat –dodaje. PLK zaplanowały w Łukowie również modernizację dwóch przejazdów. Prace przy ul. Wschodniej są zakończone, a wykonawca przygotowuje się do finalnych odbiorów. Następnie rozpoczną się prace przy ul. Jana Pawła II. W ramach modernizacji w Łukowie powstaje także nowy wiadukt w ciągu ul. Międzyrzeckiej, który usprawni ruch kolejowy i drogowy. Konstrukcja obiektu jest już gotowa. Przygotowane są również fundamenty pod nową kładkę dla pieszych w obrębie stacji. Wyższy peron w Międzyrzecu PodlaskimW Międzyrzecu Podlaskim finiszują prace w pierwszej części nowego przejścia podziemnego oraz na peronie nr 2. –Konstrukcja przejścia podziemnego, które zastąpi wyeksploatowaną kładkę jest gotowa. Wykonawca maluje obecnie ściany i montuje windy –informuje Marta Guz. Peron został podwyższony, co ułatwi podróżnym sprawne wysiadanie i wsiadanie do pociągu. Na liczącym 300 metrów obiekcie ustawiane są obecnie 3 wiaty, a teren jest przygotowywany pod montaż elementów małej architektury. W Międzyrzecu pojawi się także nowoczesny system nagłośnienia.W Siedlcach rośnie tunel drogowyW ramach modernizacji linii trwają również intensywne roboty w Siedlcach. Rozpoczął się już remont wiaduktu przy ul. Łukowskiej. Rośnie także tunel drogowy, który zastąpi kładkę dla pieszych, łączącą części miasta położone po obu stronach torów. Poprowadzenie ruchu od ul. Kilińskiego do ul. Składowej odkorkuje dwa pozostałe wiadukty przy stacji Siedlce. W ramach inwestycji pojawi się oddzielny pas dla pieszych z dostępem do dwóch nowo wybudowanych peronów. W Siedlcach trwa także budowa nowego peronu oraz podziemnego przejścia dla pieszych. W obrębie stacji przebudowywany jest układ torowy, a sieć trakcyjna modernizowana. Modernizacja za 500 mln złModernizowana trasa kolejowa pomiędzy Siedlcami i Terespolem to bardzo istotna część międzynarodowej linii należącej do Transeuropejskiego Korytarza łączącego Berlin z Moskwą. Trwające prace są kontynuacją pierwszego etapu projektu „Modernizacja linii kolejowej E20/CE20 na odcinku Siedlce - Terespol”w ramach, którego przebudowano tory, sieć trakcyjną, przejazdy kolejowe, a także obiekty inżynieryjne. Drugi etap projektu oprócz zmian w układzie torowym zakłada modernizację pozostałych elementów infrastruktury kolejowej - rozjazdów, przejazdów kolejowych, sieci trakcyjnej oraz budynków służących bezpośrednio prowadzeniu ruchu. Zakończenie prac zaplanowano w lipcu 2015 r.Projekt współfinansowany jest ze środków pochodzących z Unii Europejskiej. Wartość umowy na wykonanie robót II Etapu przekracza 0,5 mld zł brutto.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
peron
Siedlce
Łuków
Międzyrzec Podlaski
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....