TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Nowoczesne pociągi na trasie Odessa – Kiszyniów
InfoRail.pl - Opublikowano: 06.04.2018 12:11:26 3 komentarze
foto: UZ

W Odessie uroczyście powitany został zmodernizowany pociąg pasażerski z Kiszyniowa.

Od 30 marca taka jednostka, należąca do mołdawskich kolei, obsługuje połączenie pasażerskie nr 642/641 na trasie Kiszyniów – Odessa – Kiszyniów. Dzięki temu podróż między Ukrainą o Mołdawią stanie się wygodniejsza i przyjemniejsza dla pasażerów. Na trasie pojawiła się jednostka dieslowska D1, która została zmodernizowana w Rumunii. Obecnie Koleje Mołdawskie mają 5 takich wyremontowanych składów. Zostały one wyposażone w klimatyzację, informację pasażerską czy dostęp do internetu. Mogą przewozić pasażerów z niepełnosprawnością. Dysponują miejscami w trzech klasach.

Jednostki napędowe są także nowe, dostarczone przez Volvo, spełniające europejskie normy ochrony środowiska. Żywotność zmodernizowanych pociągów z silnikiem diesla wzrasta o 18 lat, a zużycie oleju napędowego zmniejsza się do 20%.

"Kiedy po raz pierwszy usłyszałem o możliwości uruchomienie tego pociągu w lipcu 2017 r. byłem już przekonany, że będziemy w stanie dojść do porozumienia i spotkać się ze sobą. Udało się, efekt już jest! Latem planujemy przedłużyć trasę tego pociągu do Zatoki, aby wygodnie dowozić pasażerów na wybrzeże Morza Czarnego" – powiedział przewodniczący regionalnej administracji państwowej Odessy Maxim Stepanov.

Szef Kolei Mołdawskich Yuri Topal obiecał natomiast dalsze prace nad skróceniem czasu przejazdu pociągu. Z Kiszyniowa do Odessy pasażerowie mają jechać 3 godziny. Obecnie podróż trwa 3 godziny i 50 minut.

Pociągi kursują trzy razy w tygodniu – w piątki, soboty i niedziele. Wyjazd z Kiszyniowa wg rozkładu jazdy to 6:57 a przyjazd do Odessy 10:46, odjazd z Odessy o 18:45 i przyjazd do Kiszyniowa o 22:27.

Zakłada się, że w sezonie letnim pociąg pasażerski nr 642/641 Kiszyniów - Odessa będzie kursować codziennie.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Ukraina
UZ
Odessa
Kiszyniów
Mołdawia
  • Maciek Zagórny – 06.04.2018

    Przepraszam bardzo, ale... co to jest?

  • Maciej Tomaszewski – 06.04.2018

    W pierwszym momencie myślałem, że to jakaś eksportowa wersja Impulsa na wschód :D

  • Konrad Filip – 06.04.2018

    Prawie Newag 😆

  • Korczak Kamil – 06.04.2018

    Bardzo dobrze. Przyda się takie połączenie, obecnie najszybciej jest busami z przesiadka w Tyraspolu. W Naddniestrzu, nie ma problemów. Jednak tranzytowo przewoźnicy unikają tych okolic.

  • Łukasz Świetanowski – 06.04.2018

    Te zmodernizowane jednostki D1 są bardzo awaryjne i zrobione w tandetny sposób. Pomijam już w ogóle zasadność modernizacji 50-letnich zespołów trakcyjnych. Zaś połączenie Kiszyniów-Odessa nie jest niczym nowym i funkcjonuje od wielu lat.

  • DarekP – 09.04.2018

    Porównanie wnętrza tego pojazdu do Newaga to chyba jednak mocna przesada.Z drugiej strony to już kolejny przykład modernizacji taboru robionej w Rumunii, to tylko kwestia ceny, czy czegoś jeszcze?

  • kolejFAN – 12.04.2018

    tragiczny i beznadziejny szajs..coś takiego reklamować?

  • mechanik – 29.05.2018

    @kolejFAN @Łukasz Świetanowski Na czym to niby polega tragiczność i szajsowatość tego pojazdu, biorąc pod uwagę uwarunkowania techniczne oraz cenę?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....