TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Nurek wrócił na Półwysep Helski
INFORAIL - Opublikowano: 06.07.2015 09:13:46 5 komentarzy
Nurek ponownie na Półwyspie Helskim

Już nie tylko czeskie wagony, ale także czeską lokomotywę można spotkać na Półwyspie Helskim. Po rocznej przerwie pociągi do Helu ponownie prowadzi popularny ?Nurek?, wypożyczony od Ceskich Drah. Dołączył on, a raczej częściowo zastąpił lokomotywy SU42, które w przypadku EIC ?Jantar? musiały pracować w trakcji podwójnej. ?Nurek? radzi sobie sam. Dodajmy, że czeska lokomotywa na Półwyspie Helskim nie jest nowością, ponieważ prowadziła już pociągi PKP Intercity na tej linii już w ubiegłym roku. Była to reakcja przewoźnika na wcześniejsze kłopoty z klimatyzacją w ?Jantarze?, która nie działała prawidłowo, gdy skład był prowadzony lokomotywą manewrową SM42. Dokooptowanie ?Nurka? do obsługi pociągów kursujących z Gdyni do Helu pozwala na postawienie pytania, czy aby lokomotywy SU42, nawet po modernizacji, nie okazały się nie do końca trafionym pomysłem? Co będzie wtedy, kiedy PKP Intercity nie będą miały już do dyspozycji czeskich spalinówek? Zakupione przez PKP Intercity Gamy nie są planowane do obsługi połączeń do Helu. Czy zatem wróci koncepcja podwójnej trakcji SU42 przy obsłudze EIC ?Jantar?. Czas pokaże?

Linia helska zawsze była ciekawa, jeśli chodzi o tabor. W tym sezonie nie zawiodły także Przewozy Regionalne. W tym roku, podobnie jak w ubiegłym, sezonowo wyjechały tu składy zestawione z SA138 oraz wagonu. Dodatkowo prawie codziennie połączenia na trasie Gdynia ? Hel obsługują jednostki SA136, zakupione przez Urząd Marszałkowski dla Pomorskiej Kolei Metropolitalnej. Na razie składy te na dobre zadomowiły się na Półwyspie Helskim.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Hel
PKP Intercity
lokomotywa
Przewozy Regionalne
  • PKP IC – 06.07.2015

    I takim oto sposobem CD uzyskały dostęp do morza

  • cosmo-pl – 06.07.2015

    Ale to chyba naturalny ruch, żeby Gamy tutaj puścić, a zmodernizowane SU puścić na Podkarpacie. Tam te Gamy z dwoma wagonami jeżdżą.. Co za bezsens i irracjonalność działania.

  • ja – 06.07.2015

    GAMY są zakupione zapewne z funduszy UE i dedykowane na konkretne linie. Zatem nie jest możliwa ich relokacja. To raczej błąd PICni, że w projekcie nie uwzględnili linii helskiej.

  • ja lol – 07.07.2015

    A nie można oddelegować gam na sezon letni na Hel? SU42 nawet po modernizacji nie radzą sobie na tej lini

  • andzi – 08.02.2016

    Napewno są już plany jakiej lokomotywie przyjdzie prowadzić JANTARA . Ja obstawiam , że helskie lato 2016 nie zobaczy Gamy.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....