TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

OBB mają nową optyczną sieć transmisyjną
- Opublikowano: 06.09.2018 12:13:27
OBB mają nową optyczną sieć transmisyjną

Firma Huawei wdrożyła optyczną sieć transmisyjną (OTN) za pomocą technologii Dense Wavelength Division Multiplexing (DWDM) na potrzeby Austriackich Kolei Federalnych (ÖBB).

Technologia DWDM umożliwia transmisję o szybkości 100 Gbit/s i daje możliwości skutecznego powiększania systemów sieci dostępu. Dopasowane do potrzeb ÖBB produkty sieci OTN DWDM firmy Huawei zostały wdrożone w wielu lokalizacjach w Austrii i Niemczech.

ÖBB przewozi 459 milionów pasażerów i 115 milionów ton towaru rocznie. Firma znajduje się w czołówce najbardziej niezawodnych operatorów kolei w Europie z punktualnością na poziomie 96%. Ponad 40 000 pracowników grupy zapewnia bezpieczne dotarcie do celu niemal 1,3 miliona pasażerów każdego dnia.

Biorąc pod uwagę roczny wzrost transportu kolejowego na poziomie 10 do 15%, firma ÖBB musiała stawić czoła coraz większym zatorom w sieciach obsługujących ruch odpraw i biletowy. Ważne było także to, że szybsze pociągi wyposażone są w zmodernizowane systemy sterowania, które także wykorzystują rozwiązania komputerowe. Przy planach objęcia zasięgiem sieci kolejowej 90% kraju firma ÖBB przygotowuje się do budowy większej liczby stacji i zwiększenia dostępnych zasobów połączeń w sieciach lokalnych i obsługi. Wszystkie bieżące i przyszłe stacje zostaną wyposażone w wysokiej jakości systemy monitoringu, systemy biura inteligentnego oraz inne systemy cyfrowej informatyki kolejowej. Nowa wspierająca sieć dużej szybkości była konieczna do obsługi coraz większych potrzeb sieci kolejowej w Austrii.

Do problemów dawnej sieci 10 G firmy ÖBB należało nieodpowiednie działanie urządzeń ze względu na zajęcie ponad 80% dostępnej sieci. Nowe wymagania w zakresie bezprzewodowego sterowania pociągami, scentralizowanego odprawiania pociągów i automatycznych operacji nie mogły zostać zrealizowane ze względu na brak dostępnej przepustowości. Inteligentne biura i nowoczesne systemy produkcji trzeba było połączyć do jednolitej, szybkiej sieci obsługi wspierającej podstawową komunikację, aby umożliwić dialog i odprawianie pociągów. Ponadto cechy usług kolejowych wymagają od systemów komunikacji bezwzględnego bezpieczeństwa i niezawodności.

Firma ÖBB jest przekonana co do tego, że budowa stabilnej, szybkiej, wysokiej jakości sieci jest podstawą rozwoju komunikacji kolejowej. Innymi słowy najlepsza w klasie sieć jest dużym atutem dla wiodącego operatora kolei. Dlatego też firma ÖBB poszukiwała dojrzałego partnera zdolnego do realizacji sieci w środowiskach przemysłowych.

Na podstawie wymagań ÖBB firma Huawei wykorzystała technologie DWDM powszechnie stosowane na rynku telekomunikacyjnym do budowy optycznej sieci transmisyjnej. Architektura dopływowa z separacją linii sieci OTN pozwala na maksymalizację wykorzystania przepustowości sieci, umożliwia dostęp do wielu typów usług i znacząco zwiększa elastyczność konfiguracji i przygotowania sieci.

Nowa sieć wykorzystuje funkcję Multi-Service OTN (MS-OTN) do obsługi OTN, Virtual Circuits (VCs) i połączeń łączonych pakietów, co pozwala na kompleksowe zarządzanie wszystkimi typami usług, prowadząc do utworzenia nastawionej na wyzwania przyszłości sieci inteligentnej.

W nowym, całościowym systemie przepustowość zwiększono do 100 Gbit/s dla każdej długości fali, czyli do 8 Tbit/s dla każdej pary łączy. Przyszłe aktualizacje zwiększą przepustowość ze 100 G do 400 G, 1 T i 2 T dla każdej długości fali. Funkcje Fiber Doctor (FD) i Optical Doctor (OD) pozwalają na zastosowanie automatycznego uruchamiania i optymalizacji w celu minimalizacji kosztów operacji i utrzymania (O&M) przez utrzymanie sieci w optymalnym stanie.

Mechanizmy ochronne w warstwach elektrycznej i optycznej pozwalają na szybkie przełączanie i eliminację przerw w świadczeniu usług. Ze względu na te nieodłączne cechy technologie DWDM mogą być wykorzystywane do transmisji kluczowych danych związanych z bezpieczeństwem.

Latem roku 2016 firmy Huawei i NIC Solutions wspólnie wdrożyły nową sieć OTN, w tym nowy system zarządzania na bazie sieci Ethernet, w 52 lokalizacjach w Austrii i Niemczech. Po uruchomieniu sieć OTN doprowadziła do pozytywnych wyników i obopólnych korzyści dla ÖBB i klientów firmy.

Nowa infrastruktura OTN firmy ÖBB była źródłem natychmiastowych, znaczących korzyści, w tym doprowadziła do rozwiązania dawnych problemów z wydajnością i zapewniła odpowiednią przepustowość klientom. Sieć OTN umożliwia elastyczne tryby dostępu do usługi i obsługuje dużą liczbę urządzeń, uproszczone przetwarzanie danych i skuteczne zarządzanie O&M. Dzięki temu firma ÖBB ma przewagę konkurencyjną w zarządzaniu operacyjnym. Ponadto nowa sieć OTN przyczyni się do ciągłej optymalizacji produktów i usług ÖBB.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
OBB
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....