TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Od grudnia 2018 roku Przewozy Regionalne stracą kolejne linie w łódzkim
InfoRail.pl - Opublikowano: 07.08.2017 11:42:25 11 komentarzy
Od grudnia 2018 roku Przewozy Regionalne stracą kolejne linie w łódzkim

Dziś połączenia z Łodzi do Tomaszowa Mazowieckiego, Radomska czy Piotrkowa Trybunalskiego obsługują Przewozy Regionalne. Taki stan rzeczy potrwa jeszcze nieco ponad rok. ŁKA pojedzie nie tylko tam, ale też na trasie Skierniewice – Łódź – Kutno.

Szef spółki samorządowej Janusz Malinowski zapowiedział w Radiu Łódź, że od grudnia 2018 roku połączenia te będzie obsługiwać właśnie ŁKA. A to oznacza, że pozycja Przewozów Regionalnych jeszcze bardziej osłabnie. Warunkiem przejęcia obsługi linii przez ŁKA jest dostawa nowego taboru. Impulsy, które wyprodukuje Newag, mają pojawiać się od września przyszłego roku. W tej chwili te pociągi już są budowane – poinformował Malinowski. Będzie to 14 składów, dłuższych niż eksploatowane obecnie Flirty. Pasażerowie kolejnych miast w województwie mają otrzymać usługę na wyższym poziomie. Taką, jak ta znana mieszkańcom Sieradza czy Kutna – mówił szef ŁKA. Od grudnia 2018 roku pociągi ŁKA pojadą do Tomaszowa Mazowieckiego. Następnie przewoźnik będzie przejmował obsługę kolejnych linii.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ŁKA
Łódzkie
  • kku – 07.08.2017

    http://www.ekorekta24.pl/w-podlaskim-czy-w-podlaskiem/

  • spec – 07.08.2017

    Nie rozumiem tylko, dlaczego trójczłonowe Impulsy mają jeździć w Kutna do Skierniewic. Przecież frekwencja w tych pociągach nie powala, oczywiście jednym z powodów jest EN57 i zbyt mała liczba połączeń, ale i tak wystarczyłoby przekierowanie dwuczłonowych Flirtów. Lepiej, żeby Impulsy wzmocniły na przykład obsługę linii sieradzkiej.

  • As – 07.08.2017

    Zlikwidować Przewozy Regionalne i stworzyć 4 wielkie koleje samorządowe:ZACHODNIE (lubuskie, wielkopolskie, dolnośląskie, opolskie)POŁUDNIOWE (śląskie, małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie)WSCHODNIE (lubelskie, mazowieckie, łódzkie, podlaskie)PÓŁNOCNE (zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie)

  • poznaniak – 07.08.2017

    @AsBełkocz dalej, i tu, i na RK. Wszyscy wpatrują się na to z wielką uwagą ;)Najlepsze rozwiązanie to z jednej strony konsolidacja PKP IC i PR, a z drugiej strony obligatoryjne przetargi na przewozy regionalne organizowane przez województwa, ale na umowy wieloletnie, czyli 12-17 lat, bo wtedy przewoźnicy prywatni i podmiot powstały w wyniku fuzji PKP IC i PR będą mogli planować racjonalnie wymianę taboru i lepiej zarządzać płynnością finansową.Koleje wojewódzkie do przekształcenia w poole taborowe z minimalną administracją, a nawet do likwidacji. Wyjątkiem może być najwyżej KM (do fuzji z SKM Warszawa i prywatyzacji).

  • As – 07.08.2017

    Jedna centralna kolej i cztery regionalne to najlepszy pomysł. Przetargi na 15 lat i start w nich molochu PKP to utopia.

  • Przemo Z. – 07.08.2017

    @As i poznaniakJak śpiewała M. Rodowicz : "Ale to już było, i nie wróci więcej..."

  • www – 07.08.2017

    @Przemo Z.Oby

  • sa – 07.08.2017

    kolej regionalna musi być JEDNA. 4 koleje to 4 oddzielne bileciki i murowane granice.

  • studenciak – 08.08.2017

    Z żalem zauważyłem, jak tragicznie wygląda oferta połączeń na odcinku Kluczbork - Kępno. Planują 4 pary, wobec obecnych 3.A pamiętam jako dzieciak w Katowicach składy 2 x EN57 do Kępna. Dzisiaj mamy skrawki: Kępno - Kluczbork, Wrocław / Kluczbork - Lubliniec i Lubliniec - Katowice. Szkoda, bo prowincjonalne szlaki powinny próbować przyciągać nowych pasażerów atrakcyjnym relacjami. Podróż z Kępna do Katowic ew. bezpośrednim pociągiem REGIO jest możliwa w czasie 2 h 45 (159 km) ale takowego nie ma.To tylko 20 min dłuzej niż bezpośrednim TLK. Czy nikt tego nie widzi?

  • G.kolejarz – 08.08.2017

    PR nie mają pieniędzy na tabor.Takie połączenie między Katowicami a Kępnem byłoby dobre ale nie kiblem PR albo krowiarkami TLK.Do tego potrzebny tabor.

  • Karolina.1991 – 10.08.2017

    @As no i dzięki twojemu podziałowi nadal będzie ubogo pomiędzy pociągami chociażby Łódź-Włocławek/Toruń

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....