TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Od nowego rozkładu jazdy Flirty pojadą nocami
InfoRail.pl - Opublikowano: 09.11.2017 09:44:46 20 komentarzy
Od nowego rozkładu jazdy Flirty pojadą nocami

W nowym rozkładzie jazdy PKP Intercity mamy kilka ciekawostek. Warto na nie zwrócić uwagę, bo są to swoiste nowości.

I tak jedną z nich będzie nocne połączenie obsługiwane przez Flirta3. Po raz pierwszy na trasę wyjedzie nocny pociąg obsługiwany przez ezt – poinformował wczoraj Marek Chraniuk, Prezes PKP Intercity. Będzie to IC Pogoria, w relacji Katowice – Gdynia. Obsłuży je Flirt – dodał.

W związku z koniecznością skierowania do obsługi nocnych pociągów dwóch jednostek ED160 trzeba będzie zapewne nieco przetasować czynności związane z ich utrzymaniem. Czy to jakiś problem dla Stadlera, ich producenta, a zarazem firmy, która zajmuje się bieżącą obsługą składów? Jak się okazuje nie. Planowane przez PKP Intercity wprowadzenie pojazdu FLIRT do obsługi trasy Katowice - Gdynia w godzinach nocnych nie będzie miało wpływu na proces serwisowania floty przewoźnika w ramach prowadzonej przez Stadlera usługi utrzymania. Jakość serwisu pozostanie na obecnym, wysokim poziomie – powiedziała nam Marta Jarosińska ze Stadlera.

IC Pogoria to nie jedyne nowe połączenie, które od nowego rozkładu jazdy będzie obsługiwane przez Flirty3. To także IC Witkacy, relacji Gdynia – Zakopane. Jednostkami ED160 będą mogli również podróżować pasażerowie z Radomia. PKP Intercity zapowiedziały, że zyskają oni nowe połączenia na trasie Kraków – Olsztyn. Trzy składy InterCity obsługiwane pojazdami FLIRT3 (Kolberg, Orłowicz i Żeromski) pojadą właśnie przez Radom i dalej przez Kielce.

W nowym rozkładzie jazdy to właśnie Flirtów3 będzie najwięcej w codzienny ruchu. PKP Intercity zakładają wykorzystanie ich na poziomie 17 sztuk, przy 16 Dartach i 15 a następnie 16 Pendolino.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Flirt3
Stadler
IC
  • WDR – 09.11.2017

    Pięknie jest jechać pociągiem o wnętrzu autobusu z wyj...banym na max światłem w oczy. Te głupki nawet w słoneczny dzień nie gaszą światła w Penolino.

  • xtrain – 09.11.2017

    EZT bezprzedziałowy na nocny dalekobieżny - tragedia i porażka dla podróżnych. O ile ciężko zdzierżyć ten standard w długiej podróży w dzień - ale jakoś idzie, to w nocy ten standard jest nieporozumieniem.

  • Zetes – 09.11.2017

    Swego czasu zapanowała swoista moda na ezt-y i teraz mamy tego skutki. Tramwaje międzymiastowe jako pociągi nocne - oferta dla cierpiących na bezsenność członków zarządu pICu!

  • gutek – 09.11.2017

    EZTy nie są taborem do nocnych przewozów-

  • NCi – 09.11.2017

    Już widzę w wyobraźni jak wygląda podróż w okresie letnim z południa kraju na północ i odwrotnie. Taką decyzją IC zniechęci do korzystania z ich usług. Nie dość, że wypożyczali ceratowe wagony od ĆD i trasowali je na podobne relacje, to teraz wypuszczą na nie ezt-y. PKP-Pięknie, K..wa, Pięknie!

  • KK – 09.11.2017

    @WDR Widzę, że mamy podobne spostrzeżenia. Ja raz jechałem Flirtem w biały dzień z włączonym oświetleniem, niesamowicie irytujące przeżycie, nie dość że w ezecie ciasno (na tyle, że nawet jeśli nie jest się bardzo wysokim prawie uderza się głową o sufit), to jeszcze światła, które perfidnie dają po oczach. Współczuję ludziom, którzy będą musieli podróżować tym przez całą noc.

  • AntyMikol – 09.11.2017

    Mikole oczywiście ujadaja :) W zeszły weekend jechałem Pogoria. Bezprzedzialowy wagon, światło na Maxa, nie dało się przygasic, nawet kierowniczka powiedziała, że nie można. Głośno jak cholera, przy otwartym oknie w ogóle nie można myśleć o zasnieciu. To samo w przedziałach, miejsca na nogi w ogóle nie ma. A Komitet Obrony Mechpomow będzie ujadal, że "tramwaje" są niewygodne :) zapytajcie pierwszego z brzegu zwykłego pasażera, który nie interesuje się koleją,które pociągi woli. Chyba poplaczecie się, gdy poznacie wyniki :) Nie pozdrawiam.

  • Ordynatorx – 09.11.2017

    Za taką kretyńskà decyzję tego prezesa na zbity pysk bym wywalił.

  • xtrain – 09.11.2017

    Pomijając kiepski standard tramwaju "nocnego" , to swoją drogą pociąg nocny "Karkonosze" MUSI wg. PIC-u oczywiście jechać z Białegostoku kuźźźwa przez Warszawę! , bo w województwie warmińsko-mazurskim tj w miastach Ełk-Giżycko-Olsztyn-Ostróda-Iława ludzie nie mieszkają i nie potrzebują przemieszczać się w rejon Poznania-Wrocławia/J. Góry aby móc na rano tam dotrzeć ???!!! To jest CHORA polityka PIC-u!!!

  • Zetes – 09.11.2017

    Chodzi przecież o możliwość wyboru! Nic nie stoi na przeszkodzie aby w składzie wagonowym umieścić wagony z przedziałami i bez. Tramwaje nie dają tej możliwości!

  • Markadia – 09.11.2017

    TylkoEZT!!! Ja do składu wagonowego już nie wsiądę nigdy. Dzień w wagonie to drsmat, ale noc? Zderzanie się nogami, pościągane buty, xhrapią mi prosto do pyska, jeden czyta, drugi xhxe spać, temu tyłem gorąco, temu przodem zimno, jeden sie dusi i korytarz otworzy tocfrugiemu znowu za głośno. Pie.. przedziały. A, wziadasz w nocy i po 2 osoby na 3ch miejscach każda i śpią... Pomijam bezpieczeństwo, pozamykani w przedziałach gdzie nic nie widać ani nie słychać bo tak głośno, ubiliby Cię a wszystko zamaskuje hałas wózków.Nie nie i jeszcze raz nie. Nigdy!

  • kolejFAN – 09.11.2017

    nienormalna decyzja PICu z której mam nadzieję bardzo szybko się wycofają. Może lepiej wyciągnąć wagony z krzaków i remontować niż robić nocne tramwaje?!

  • DarekP – 09.11.2017

    Może faktycznie kwestia bezpieczeństwa w przypadku EZT nie jest taka banalna. Jak się pooglądało reportaże o fachwcach usypiających podróznych, by ich złupić, to jednak bezprzedziałowy układ, najeżony kamerami, działa nieco odstraszająco.

  • Przemo Z – 09.11.2017

    @KKI na podstawie jednej jazdy wyciągasz takie wnioski?! Gratulacje

  • G.kolejarz – 09.11.2017

    Zobaczymy jakie będą reakcje pasażerów. Sam będę chciał pojechać to będę widział. Po co niepotrzebne emocje na zapas.Może się okazać, że pomysł był trafiony.

  • danuten – 09.11.2017

    A gdzie coś dla ludzi którzy chcieliby pojechać wagonem sypialnym przecież to kawał drogi że Śląska nad morze.O tym nikt nie myśli .

  • Damian – 10.11.2017

    Ja wybieram się Pogorią z Bielska do Gdyni w starym rozkładzie i powrót w nowym Flirtem aby opisać krytykę jazdy nocą ala tramwajem. Pójdzie w świat.

  • Wars – 10.11.2017

    Pomyśl cię o nas barmanach my nie jesteśmy robotami teraz już jest ciężko dziś spałem 3h a wy jeszcze takie coś odpierdalacie nie pozdrawiam

  • Damian – 10.11.2017

    Pytam prezesa PKP IC kto jemu pozwolił na taki krok, to nie jego spółka aby robił z podróżnymi co chce , to działania na szkodę firmy bo zniechęci podróżnych, w takich samych a nawet lepszych warunkach i za wiele taniej pojedzie Polski Bus czy Leoexpress , na noc tylko wagony z przedziałami ale IC specjalnie chce wygasić popyt.

  • pafawag – 28.11.2017

    to ludzie niestety bedą zmuszeni jechać samochadem :( bo tramwajam nie da sie jechać a do tego daleka podruż tramwajem jeszcze w nocy to k........a leka po.........ł z deka a prezes co zaządził zeby ludzie jeżdzili w nie ludzkich warunkach to powinien zgnić w wieżienu i zaostszonym rygorze pozdrawiam

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....